עיריית רחובות משיקה קורס הכשרה לקצבים ועובדי אטליזים

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים: “הממצאים מחדדים את הצורך בהקפדה על נהלים ורגולציה מחייבת. נמשיך לשתף פעולה עם השירות הווטרינרי כדי להבטיח שהעסקים בעיר עומדים בדרישות הרישוי ומספקים מוצרי מזון לתושבי העיר באיכות הגבוהה ביותר”

“קצב וקולע”: עיריית רחובות משיקה קורס הכשרה לקצבים ועובדי אטליזים

במסגרת ביקורות שנערכו באטליזים, קצביות, מעדניות וחנויות דגים בעיר, הושמדו בחודש האחרון כ-472 ק”ג של מוצרי מזון מהחי. בעקבות הממצאים, עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לרישוי עסקים, הכריזה על פתיחת קורס הכשרה לקצבים ועובדי אטליזים, ללא עלות, לשם שיפור איכות המזון ושמירה על בריאות הציבור, ומסלול המשך, בשיתוף מעוף מטעם משרד הכלכלה, לניהול נכון ולהצלחה בעסק

4 מפגשים בימי ראשון, החל מה-3.11, בין השעות 14:30-10:00. הקורס ללא עלות, ומותנה בהרשמה מראש בלחיצה כאן

לקראת חגי תשרי, השירות הווטרינרי העירוני של עיריית רחובות תגבר את הביקורות בנקודות מכירה של מוצרי מזון מן החי – בשר בקר, עופות ודגים, כשהמטרה העיקרית – לוודא כי מוצרים אלה הינם ממקור מאושר ומורשה וכי הם מוחזקים בתנאים נאותים ובעלי התוקף הנדרש לשיווק.

במסגרת הביקורות, אשר בוצעו על ידי הרופאים הווטרינרים בנקודות המכירה והשיווק של מוצרי מזון מהחי, אטליזים, קצביות, מעדניות, חנויות דגים ורשתות שיווק, נבדקו איכות וטיב המוצרים, עמידה בדרישות החוק ובסטנדרטים הנדרשים לשמירה על בריאות התושבים בעיר.

וכך, מתוך 86 ביקורות שבוצעו, הושמדו כ-472 ק”ג של מוצרי מזון מהחי, אשר אינם ראויים למאכל והשמדתם מנעה את מכירתם וצריכתם.

כחלק מקידום השירות לעובדי אטליזים ושמירה על איכות המזון לתושבי העיר, הוחלט לפתוח קורס הכשרה לקצבים, ‘קצב וקולע’, ומסלול המשך.

התוכנית בנויה משני שלבים:
• מפגשים מקצועיים בהנחיית השירות הווטרינרי העירוני בשיתוף משרד הבריאות, במטרה לתת כלים לעבודה נכונה לשמירה על בריאות הציבור ולהטמעת הנהלים העכשוויים. הקורס יחל ב-3.11, ויכלול 4 מפגשים מקצועיים שייערכו בימי ראשון, בין השעות 14:30-10:00. פתיחתו מותנית במספר הנרשמים, כמו כן מספר המשתתפים מוגבל.

• מסלול המשך, בשיתוף מעוף ראשל”צ רחובות והסביבה, מטעם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, לניהול נכון ולהצלחה בעסק. המפגשים מותנים במספר הנרשמים.

ד”ר אבי צרפתי, הרופא הווטרינר העירוני ומנהל השירות הווטרינרי: “נמשיך לפקח על עסקים מוכרים מזון מהחי על מנת להבטיח כי לתושבות ולתושבים נמכרים מזונות ראויים ומאושרים לצריכה”.

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים הוסיפה: “הממצאים מחדדים את הצורך בהקפדה על נהלים ורגולציה מחייבת. נמשיך לשתף פעולה עם השירות הווטרינרי כדי להבטיח שהעסקים בעיר עומדים בדרישות הרישוי ומספקים מוצרי מזון לתושבי העיר באיכות הגבוהה ביותר. פתיחת קורס ההכשרה לקצבים היא צעד נוסף וחשוב שאנו נוקטים לשיפור השירות ולשמירה על בריאות הציבור. אנחנו רואים בקורס הזדמנות להעניק כלים מעשיים וידע עדכני שיבטיחו את איכות העבודה ועמידה בסטנדרטים. בנוסף, הקצבים שישתתפו בקורס ירוויחו ממסלול המשך, לניהול נכון ולהצלחה בעסק”.

זהר בלום, סגן ראש העיר, ומחזיק תיק שפ”ע ואיכות הסביבה, הדגיש: “שיתוף הפעולה בין המחלקות השונות בעירייה חשוב להבטחת בריאות הציבור. הביקורות מבהירות את הצורך בהכשרה מקצועית לקצבים בעיר ויוזמה מבורכת כמו הקורס הנ”ל הוא צעד חשוב קדימה”.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אבי צרפתי- Eliran Avital | דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן