עיריית רחובות הוסיפה נקודה נוספת לרכבים שיתופיים ברחוב בהרצל

בעקבות פנייה של תושבת העיר ובתמיכה של תושבים נוספים התווספה נקודה נוספת ברחוב הרצל לרכב שיתופי

לכל מי שעבר לאחרונה לאורך רחוב הרצל באזור הבילויים לבטח הבחין בחנייה כפולה הצבועה בירוק ושמורה לשני רכבים שיתופים (Share) שנוספו בעיר הממוקמים ברחוב הרצל מול ״הרצל בר״.

במסגרת עידוד צמצום אחזקת רכב פרטי בעיר, עיריית רחובות הוסיפה בחודש שעבר נקודה נוספת עבור נהיגה ברכב שיתופי של חברת Share על ידי אגף תנועה, שילוט ופיקוח בראשות מנהל האגף ליאור שוקרי.

לפני מספר חודשים פנתה תושבת העיר- אפרת דולב, פעילה סביבתית העוסקת בקיימות לחברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא, בבקשה להוסיף נקודה נוספת ברחוב הרצל לרכב שיתופי. דולב אף הציגה מעל 100 חתימות של תושבי רחוב הנשיא הראשון התומכים ביוזמה זו.

וכך, לפני כחודש אישרו חברי וועדת תחבורה שבראשה עומד רונן אהרני את ההצעה. דולב אף הוזמנה להיות הראשונה להשיק את השירות של הרכב שיתופי. כיום אפשרות להשתמש ברכב שיתופי בשכונת המדע, בזכריה מדר וברחובות ההולנדית.

לדברי חברת המועצה איטל בציר אלשיך:

“תושבות ותושבי העיר מוזמנים להמשיך ולפנות אליי בבקשות, הצעות ורעיונות לשיפור העיר וכדי להפוך אותה לעיר טובה יותר עבור כולנו. בהזדמנות זו רוצה להודות לראש העיר – מתן דיל, לליאור שוקרי ולחבר המועצה רונן אהרוני על הוצאה לפועל של הפרויקט.״

לדברי חבר המועצה רונן אהרוני, מחזיק תיק תחבורה:

“נשקול הוספת עוד נקודות של רכבים שיתופים זאת בהתאם לנתוני השימוש.״

כיצד פועל הרכב השיתופי?
קיימת אפליקציה ״שר״ share , ולתוכה מזינים את הפרטים לרבות פרטי אשראי. האפליקציה מאפשרת למצוא את הרכבים השיתופים הנמצאים בקרבתך ופנויים ברגע אמת. מרגע הזמנת הרכב ועד להגעה אל הרכב נדרש 15 דקות וניתן פעם נוספת להאריך את הזמן. מרגע ההגעה ניתן לפתוח את הדלת של הרכב ולקחת את מפתחות הרכב מתוך תא הכפפות ולהתחיל ליסוע חופשי לכל מקום בארץ. בתום הנסיעה מחזירים את המפתחות לתא כפפות ומציינים באפליקציה את סיום השימוש.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איטל בציר אלשיך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן