עיריית יבנה אישרה תקציבים לעבודות ניקוז לקראת החורף

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש (ראשון), אושרו מספר החלטות חשובות שנועדו לשפר את איכות החיים והביטחון של תושבי יבנה. בפתח הישיבה נמסרה סקירה על ההיערכות הביטחונית המוגברת בעיר. ראש העיר, רועי גבאי, קרא לתושבים לדווח למוקד העירוני על כל מקרה חריג או חשש על מנת להבטיח טיפול מיטבי ומקצועי.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש (ראשון), אושרו מספר החלטות חשובות שנועדו לשפר את איכות החיים והביטחון של תושבי יבנה.

בפתח הישיבה נמסרה סקירה על ההיערכות הביטחונית המוגברת בעיר. ראש העיר, רועי גבאי, קרא לתושבים לדווח למוקד העירוני על כל מקרה חריג או חשש על מנת להבטיח טיפול מיטבי ומקצועי. שיתוף הפעולה בין גורמי החירום והסיוע – פיקוד העורף, משטרה, כיבוי אש, מגן דוד אדום, כיתות הכוננות ומשמר העיר – ממשיך להתחזק. בנוסף, הדגיש ראש העיר את החשיבות להסתמך על מידע רשמי בלבד מהעירייה ומגורמים מוסמכים כדי למנוע הפצת שמועות מיותרות.

במהלך הישיבה אושרו תקציבים למספר פרויקטים מרכזיים: תקציב של 6 מיליון ש"ח לעבודות ניקוז ופיתוח שטחים ציבוריים באזור התעשייה הצפוני, כולל פתרון לניקוז מים ויצירת טיילת לטובת בעלי העסקים והתושבים, תקציב של 900,000 ש"ח להיערכות לחורף, הכולל עבודות איטום וטיפול בשקיעות, תקציב של מיליון ש"ח לתכנון מעון יום שיקומי במסגרת קול קורא של משרד הרווחה, תקציב של 500,000 ש"ח לתכנון סלילת דרך ופיתוח נופי מעבר לכביש 4, אישור חוזה להקצאת שתי כיתות גן במרכז הקהילתי גרמנוב לצורך הפעלת מעון יום ועוד.

ראש העיר, רועי גבאי, התייחס לעשייה הרחבה בעיר ואמר: "העשייה ביבנה נמשכת בכל הכוח. אנו עובדים במרץ לשדרג את התשתיות, לשפר את השירותים הקהילתיים ולחזק את תחושת הביטחון של התושבים. העיר מתפתחת בקצב מהיר, ואנחנו כאן כדי לוודא שהפיתוח ייעשה לטובת כל התושבים, תוך דאגה לאיכות החיים שלהם ולרווחתם".

בסיום הישיבה, ראש העיר הודה למפקד תחנת המשטרה היוצא, סנ"צ שי גז, על שירותו המסור בשלוש השנים האחרונות, ואיחל הצלחה למפקד הנכנס, סנ"צ קובי יגן.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן