עיריית אשקלון מתגברת את סיורי הביטחון במוסדות החינוך

"נמשיך לפעול ככל הניתן להעניק לתושבים, לילדים, להורים ולצוותים החינוכיים, תחושת ביטחון מירבית ואפקטיבית." אמר תומר גלאם, ראש העיר אשקלון

בהמשך לפעילות הרשותית להגברת הביטחון האישי, מתבצעים סיורים יזומים של כוחות ביטחון וחירום במוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. בבתי הספר הסיורים מתבצעים בשעות הבוקר ועם סיום האבטחה במקום ובגני הילדים הסיורים מתבצעים במהלך כל שעות היום.

הסיירים רכובים על אופנועים וחמושים כך שבכל מצב הם יכולים להגיע באופן מיידי לכל נקודה ולהעניק מענה בשטח לכל פנייה.

נציין כי אבטחת מוסדות חינוך, ככלל, אינה בתחום אחריותה של הרשות אך יחד עם זאת ובהתאם למדיניות ראש העיר, תומר גלאם, אגף הביטחון והחירום מונחה להגביר את הסיורים היזומים בקרבת מוסדות חינוך על מנת להגביר את תחושת הביטחון האישי הן של הילדים והצוותים החינוכיים והן של ההורים.

ראש העיר, תומר גלאם:

"הנחיתי לתגבר עוד יותר את פעילות הכוחות והצוותים הביטחוניים בשטח בדגש על מוסדות חינוך, ובדגש על השעות בהן מסתיימת האבטחה בבתי הספר ועד לסיום הקייטנה. הכוחות שלנו מסיירים גם בקרבת גני ילדים במהלך כל שעות היום. נמשיך לפעול ככל הניתן להעניק לתושבים, לילדים, להורים ולצוותים החינוכיים, תחושת ביטחון מירבית ואפקטיבית."

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אגף ביטחון וחירום בעיריית אשקלון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן