עושים שנה טובה: הרמת כוסית במרכז העשיינות MakeLab ביהוד-מונוסון

הישג מדהים למרכז העשיינות העירוני MakeLab עם לא פחות מ-428 פעילויות שונות שהתקיימו במהלך השנה

ביום חמישי האחרון (26/9) התקיימה במרכז העשיינות העירונית MakeLab הרמת כוסית צנועה לרגל השנה החדשה, בהשתתפות ראש העיר וסגניו, המשנה לראש העיר וחברי הנהלת העירייה וכן חברי מועצה, חברי הקהילה ותומכים.

במהלך האירוע, מנהל המרכז אבי אוסטפלד ערך שיחה עם המשתתפים, שסקרה את ההישגים מהשנה החולפת, עם לא פחות מ-428 פעילויות שונות שהתקיימו במהלכה, וכן הציג יעדים וחזון לשנה החדשה.

אבי אוסטפלד, מנהל MakeLab יהוד-מונוסון: ״מרכז העשיינות העירוני מהווה נקודת משיכה עבור רבות ורבים מקהילת העיר ואנו מזמינים את כולם לקחת חלק בפעילויות ובסדנאות המגוונות שלנו, למגוון רחב מאוד של גילאים ותחומי עניין. בהזדמנות זאת מאחל שנה טובה, בה נוכל להתחבר ולהתרגש לקראת העתיד״.

ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד, בירך: ״אני מאחל לכולם בקהילת ה-MakeLab ולכלל תושבי העיר שנה חדשה מלאה ביצירתיות, השראה והצלחות. אני גאה לראות את MakeLab כמוקד של חדשנות והזדמנויות בלתי פוסקות בעירנו״.

את האירוע המרגש חתם הרב שמעון וינר, עם איחולים לשנה טובה ומבורכת ועם תקיעת שופר ייחודית, למילוי כל משאלות לב הנוכחים.

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן