עוגנים כלכליים לגן יבנה: הרחבת אזור התעשייה הדרומי

"אחרי מאמצים רבים ולחץ רב שלנו בנושא אל מול מוסדות המדינה השגנו עוגנים כלכליים שיבטיחו את עתידה הכלכלי של המועצה ל-20 השנים הבאות."

הופקדה באופן רשמי התכנית המפורטת להרחבת אזור התעשייה הדרומי

לאחר מאמצים רבים, ישיבות מקצועיות ולחץ על משרדי הממשלה הופקדה השבוע התכנית המפורטת להרחבת אזור התעשייה הדרומי בגן יבנה במאות דונמים.

הרחבת אזור התעשייה תבטיח את עתידה הכלכלי של גן יבנה לשנים רבות קדימה בזכות הכנסות גדולות שצפויות להיכנס לקופת המועצה ושיושקעו ביישוב ובתושבים.

התכנית החדשה כוללת שינוי של ייעודי קרקע לתעשייה, תעשייה קלה ומלאכה, הקמת מבנים למסחר ומשרדים להשכרה, מתקנים הנדסיים, הקמת מרכז תחבורה לתפעול התחבורה הציבורית ביישוב ובאזור כולו, הקמת פארק, מיקום לספורט ונופש, שדרוג דרכי הגישה לאיזור התעסוקה וממנו, שטחים ציבוריים פתוחים ועוד.

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני שמח על כך שאחרי מאמצים רבים ולחץ רב שלנו בנושא אל מול מוסדות המדינה השגנו עוגנים כלכליים שיבטיחו את עתידה הכלכלי של המועצה ל-20 השנים הבאות. חשוב לציין שבמקביל להפקדת התכנית אנו ממשיכים לדרוש אזור תעסוקה נוסף שיסייע להרים את היישוב לגבהים חדשים".

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמונה ראשית: אילוסטרציה | בגוף הכתבה: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן