עובדי חברת ICL בבאר שבע זוכרים את ניצן וענת

במהלך החודש האחרון, התקיימו שני אירועים לזכרם של תושבי הנגב, ממובילי התעשייה של ICL בארץ ובעולם, ענת טל-קטלב ז״ל וניצן משה ז"ל, אשר קיפחו את חייהם לפני כשנתיים בתאונת דרכים טראגית

שנתיים לאחר תאונת הדרכים שזעזעה את תושבי הנגב, קיימו החודש בחברת ICL אירועים לזכרם. ענת טל-קטלב ז״ל וניצן משה ז"ל, ביחד ולחוד, הובילו עשייה עסקית, חינוכית וחברתית משמעותית עבור קבוצות שונות בישראל, והקדישו רבות למען קהילת הדרום.

בימים האחרונים, התכנסו בני משפחתו של ניצן משה ז"ל והנהלת החברה באודיטוריום הקרוי על שמו של ניצן, בבניין הכימיה באוניברסיטת בן-גוריון בב"ש. באוניברסיטה בה למדו גם ניצן וגם ענת, הוכרז על כך שפרס ICL השנתי לבטיחות וסביבה ייקרא על שמו של ניצן. לזכרו נשאו דברים ילדיו, נשיא ומנכ"ל ICL רביב צולר, ונשיא אוניברסיטת בן גוריון- פרופ' דניאל חיימוביץ.
בנוסף, התקיים בבית החולים ספרא לילדים בתל-השומר טקס לזכרה של ענת טל-קטלב ז"ל בהשתתפות משפחתה, הנהלת חברת ICL הנהלת בית החולים שיבא ומוקירי זכרה של ענת.
בטקס הוכרז כי ICL תעניק ביום האישה פרס על מנהיגות נשית ע"ש ענת, ונשאו דברים לזכרה בני המשפחה, נשיא ומנכ"לICL רביב צולר, וד׳׳ר דפנה גוטמן-פייגין, רופאה מומחית לשיקום ילדים בשיבא.
ענת התנדבה במשך שנים רבות כליצנית רפואית, וכחלק ממורשתה התקיים בסוף הטקס הפנינג לילדים המאושפזים ובני משפחותיהם בשיתוף עמותת "שמחה לילד" המסייעת ילדים חולים ובני משפחותיהם תוך  ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית לילדים. ליצנים רפואיים מהעמותה שהתנדבו יחד עם ענת בבתי החולים השונים לקחו חלק וליוו את הפעילות, וחלקו זכרונות מהזמן שבילו לצידה.
◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן