עובדי דאטה סקופ מפתח תקווה מתנדבים למען נזקקים בעמותת בית לחם יהודה

בצל ההסלמה ולקראת החגים: בעמותת בית לחם יהודה מפתח תקווה מתגברים את פעילות המתנדבים ומחלקים סלי מזון למשפחות נזקקות בצפון “אסור לנו לשכוח את אלפי המשפחות הנזקקות שאין להן יכולת לקנות את המוצרים הבסיסיים לארוחת החג”, אומרת מלכה אלבז, מנכ”לית עמותת בית לחם יהודה

השנה, בגלל המלחמה המתמשכת והפגיעה הכלכלית, מצבן של המשפחות הנזקקות החמיר עוד יותר. לאור המצב, תגברה עמותת בית לחם יהודה את מערך המתנדבים שצפויים לארוז כמות גדולה מהרגיל של סלי מזון שיגיעו למשפחות נזקקות גם באזורי הלחימה בצפון.

בתוך כך עשרות מתנדבים מחברת דאטה סקופ – פיתוח תוכנה, הגיעו השבוע למחסן הלוגיסטי של העמותה בפתח תקווה וסייעו באריזת סלי מזון לנזקקים.

“חיפשנו מקום שניתן להתנדב ולסייע בו לקראת החגים לנזקקים”, אמרו נציגי דאטה סקופ, “נהנינו מאוד לתרום את חלקנו ואנחנו מודים לבית לחם יהודה על ההזדמנות”.

מלכה אלבז, מנכ”לית עמותת בית לחם יהודה: “מחמם את הלב לראות את ההירתמות של המתנדבים למען המשפחות הנזקקות. אלו פניה של ישראל היפה. לאור ההסלמה בצפון, אנחנו שולחים את סלי המזון גם למשפחות נזקקות שנמצאות תחת אש. נמשיך לעשות כל שביכולתנו למען הנזקקים עם תקווה גדולה שהמלחמה תסתיים בקרוב ושהשקט והביטחון יחזרו לכל מקום בארץ”.

עמותת בית לחם יהודה מחלקת מזון לכ-100,000 איש בחודש ומצילה מזון בכמויות סיטונאיות. מתחילת המלחמה נרתמה העמותה ביתר שאת לסייע למשפחות במצוקה מכל גווני החברה הישראלית ובפריסה גאוגרפית רחבה.

◼️ לחדשות פתח תקווה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אוריאל דולינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן