עובדי אינטל קרית גת אורזים מארזי מזון לראש השנה למען תושבי העיר

במהלך השבועיים האחרונים של חודש ספטמבר, חמש קבוצות של עובדות ועובדי אינטל מקריית גת, המונות עשרות משתתפים, יצאו להתנדב באריזת מארזי מזון לקראת חג ראש השנה.
במהלך השבועיים האחרונים של חודש ספטמבר, חמש קבוצות של עובדות ועובדי אינטל מקריית גת, המונות עשרות משתתפים, יצאו להתנדב באריזת מארזי מזון לקראת חג ראש השנה. ההתנדבויות התקיימו בשלושה מוקדים שונים בעיר: אריזות עם נוער סח”י, עמותת “לב יהודי חם” וגמ”ח “מחוברים בלב”. העמותות והארגונים הללו פועלים ימים ולילות כדי לדאוג לרווחת תושבי קריית גת לאורך כל השנה.
במהלך הפעילויות, סייעו העובדות והעובדים באריזת מאות מארזי מזון, במטרה להבטיח שמשפחות רבות בעיר יוכלו לציין את ראש השנה בכבוד וללא מחסור. בנוסף למאמץ האריזה, אינטל תרמה והגדילה את המערך הקיים בכ-200 חבילות מזון
נוספות באמצעות העמותות השונות, על מנת לסייע לעוד משפחות בעיר.
קרן ארליך מור, מנהלת מפעל אינטל בקרית גת: “אנו באינטל מאמינים כי האחריות החברתית היא חלק בלתי נפרד מהפעילות שלנו. השותפות עם העמותות המקומיות והתרומה לקהילה הינם ביטוי לערכים המנחים אותנו. אנו גאים בעובדות ובעובדים שלנו על ההתגייסות והנתינה, ומאחלים לכל תושבי קריית גת שנה טובה ושלווה”.

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שלי סוויסה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן