עדנה וורוטיצקי הלכה לעולמה – המוני מנחמים פוקדים את בית המשפחה בסתריה

עדנה וורטיצקי הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין גורודסקי ברחובות. המנוחה (78), נצר למשפחת חבקין הידועה ואימו של מנכ"ל מכבי רחובות ודמות מוכרת בספורט המקומי, רון וורוטיצקי.

עדנה נולדת בשנת 1941 ברחובות לדבורה ומשה חבקין. היא נישאה לשלמה ז"ל ולהם שני ילדים: נועה ורון. במשך השנים הייתה בבעלותם המסעדה התימנית 'נרגילה בעיר'. שלמה נפטר לפני 25 שנה. עדנה ניהלה את הקורסים למבוגרים ב'אורט רחובות'. היא המשיכה לעבוד עד שפרשה לגמלאות והתנדבה, בין היתר, בבית החולים קפלן.

לימים חלתה והפכה למרותקת לביתה, המתניידת באמצעות כיסא גלגלים. למרות המוגבלות, בשנת 2017 הגשימה חלום וקיימה תערוכה משלה, לאחר שהשתתפה בתוכנית מרותקי הבית של 'קהילה תומכת', המופעלת על ידי עמותת 'על"ה'. במסגרת זו סיפרה למרפאה בעיסוק כי נהגה לצייר עד לפני 30 שנה וזו דאגה לחברה אותה למתנדבת עדה נעמני, שבעברה שימשה כאוצרת ומנהלת הגלריה העירונית ברחובות, אשר ליוותה אותה עד לרגע התערוכה.

בימים אלו מלווים המונים את בני משפחת וורוטיצקי אשר קיבלו בכאב גדול את דבר מותה של עדנה השבעה מתקיימת בבית משפחת וורוטיצקי ברחוב התמר 57, במושב סתריה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן