סמ"ר שחר כהן מבטח נפל בקרב בעזה. אביו: "אני לא יודע איך אפשר להמשיך מכאן"

בנוסף, לוחם מגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפצע באורח קשה אתמול (א') במהלך לחימה ברצועת עזה. משפחתו עודכנה

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו: סמ״ר שחר כהן מבטח, Shahar Cohen Mivtach, בן 22, מכרמיאל, לוחם שריון בגדוד 9, חטיבה 401 (עוצבת ׳עקבות הברזל׳) נפל אתמול (א') בקרב בצפון רצועת עזה.

שחר – בנם של שירה (עובדת סוציאלית) וד"ר ארז כהן-מבטח. אביו של שחר כתב: "ילד פרח, מתיקות אין קץ, חכם ונבון, עמוק כאוקיינוס, רוחני ורגיש. הלך לפני שהספיק לחיות באמת. כל כך הרבה תכניות. כל כך הרבה שאיפות. כל כך הרבה אהבה שנגדעה לה כך פתאום. ילד אהוב שלי. שלנו. אני לא יודע איך אפשר להמשיך מכאן".


אתמול הותר לפרסום שמו של נערן אשחר – מפקד טנק בגדוד 71, חטיבה 188 (עוצבת ברק), שנפטר מפצעיו לאחר שנפצע קשה כתוצאה מהתהפכות טנק בצפון הארץ ב- 29 באוקטובר. אשחר שכונה בפי מכריו "הרב המזמר", נפטר בגיל 33, שלושה חודשים לאחר שתרם כלייה ולמרות זאת התייצב להגן על המולדת שכה אהב, על עם ישראל שהיה מחובר אליו כל כך.

בנוסף, לוחם מגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפצע באורח קשה אתמול (א') במהלך לחימה ברצועת עזה. משפחתו עודכנה.

רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה? לחצו כאן

לעדכונים ישירים בטלגרם: https://t.me/news08net

■ לקהילת הווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן