סיכום אירוע: פיגוע דקירה בנווה יעקב, ירושלים

עצרו שוטרי מחוז ירושלים לחקירה בימ״ר ירושלים חשוד נוסף בן 14 תושב כפר עקב.

סיכום אירוע: פיגוע דקירה בנווה יעקב

היום בצהריים בסביבות השעה 14:10, התקבל דיווח ראשוני במשטרה ממוקד מד”א על דקור בתחנת אוטובוס בשכונת נווה יעקב בירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה רבים של משטרת מחוז ירושלים והגיעו לזירה בתוך זמן קצר מאוד.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום, סגרו את זירת הפיגוע ושם איתרו את הסכין שעמה בוצע הפיגוע. במקביל החלו שוטרי מחוז ירושלים בסריקות אחר המחבל שנמלט, ומסוק היחידה האווירית הוזנק על מנת לסייע במאמץ מהאוויר.

בתוך זמן קצר, איתרו שוטרי צוות אופנועים של יס”מ ירושלים יחד עם בלשי תחנת שפט את המחבל שנמלט מזירת הפיגוע, בן 14 תושב כפר עקב שבצפון ירושלים. המחבל אותר כמה מאות מטרים מהזירה ע״י השוטרים והוא נעצר במקום.

מתחקור משטרתי ראשוני, עולה כי המחבל דקר אדם בפלג גופו העליון מאחור בסמוך לתחנת אוטובוס, וכי מדובר בפיגוע טרור. כתוצאה מהדקירה, נפצע אותו אדם בשנות השישים לחייו, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב קל-בינוני, על-פי גורמי הרפואה.

כוחות משטרה רבים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת הפיגוע. בהערכת מצב שקיים מפקד המחוז בזירה, קיבל סקירה ראשונית מפיקוד התחנה והמרחב על השתלשלות הפיגוע ופעולות שנעשו עד כה, והנחה על פעולות להמשך.

בתום הערכת המצב שהתקיימה בזירה, הטיל מפקד מחוז ירושלים את החקירה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים. בדבריו שיבח את החתירה למגע, השילוביות, הזמינות והתגובה המהירה של שוטרי המחוז, שפתחו מיד בסריקות והביאו למעצרו המהיר של המחבל.

בשעה האחרונה עצרו שוטרי מחוז ירושלים לחקירה בימ״ר ירושלים חשוד נוסף בן 14 תושב כפר עקב. למרות שבפועל המחבל שנעצר ביצע את הפיגוע לבדו, נבדק כעת במשטרה הקשר שלו למחבל ומעורבותו, ככל שהייתה בפיגוע דקירה.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן