נתוני החינוך ביבנה נחשפים

ראש העיר, רועי גבאי: "אנו מובילים תכנית אסטרטגית לשדרוג מערכת החינוך, המתמקדת בפיתוח מיומנויות ויכולות שיכינו את הבוגרות והבוגרים לעולם המודרני

משרד החינוך מפרסם את נתוני התמונה החינוכית לשנת תשפ"ג, המכילה נתונים המציגים את העשייה החינוכית והערכית הנעשית בבתי הספר לצד הישגים לימודיים. הנתונים ביבנה: 93% זכאים לבגרות, 94.1% מתגייסים לשירות צבאי, עלייה בזכאים ל-4-5 יחידות במתמטיקה ואנגלית 

על פי הנתונים ניכר, כי מערכת החינוך ביבנה, נמצאת גבוה מעל הממוצע הארצי. בשנת תשפ"ג למדו ביבנה 11,575 תלמידים בבתי הספר, 498 תלמידים בכתה י"ב (המחזור שסיים) ו-1,881 תלמידים הלומדים בכלל כיתות החטיבה העליונה י'-י"ב. נתון זה מציב את יבנה עם 93% זכאות לבגרות בקרב הלומדים בעיר, עלייה מרשימה ביחס לשנה הקודמת בה שיעור הזכאות עמד על 90.5% (הממוצע הארצי עומד על 76.3% בלבד). שיעור הגיוס לצה"ל במחזור 2020 עמד על 94.1% בקרב הבנים ו-78.3% בקרב הבנות, שיעור ההתמדה בלמידה עמד על 85%.

97.8% מסך התלמידים המתגוררים ביבנה הם תלמידים הלומדים בעיר. הדבר מעיד על אמון של ההורים והתלמידים במערכת העירונית הרואים במערכת החינוך העירונית מערכת איכותית וטובה וההישגים המרשימים אליה היא מגיעה, הם בזכות ההשקעה בהם עם אחוז גבוה ביותר של התמדה (תלמידים המתחילים ונשארים בבתי ספר בעיר ולא יוצאים ממנה).

בנתוני הזכאות לבגרות מצטיינת ביבנה חלה עלייה ל-9.8% לעומת 9% בשנה שעברה מתוך כלל הגרים ב-י"ב ברשות כולל חינוך מיוחד.

במספר התלמידים שנבחנו בבגרות ברמת 4 יחידות במתמטיקה אחוז הזכאים עומד על 27.6% וברמת 5 יחידות במתמטיקה 17.8%. ברמת 4 יחידות אנגלית 25% וב-5 יחידות באנגלית 56%.

ראש העיר, רועי גבאי: "אנו מובילים תכנית אסטרטגית לשדרוג מערכת החינוך, המתמקדת בפיתוח מיומנויות ויכולות שיכינו את הבוגרות והבוגרים לעולם המודרני. הנתונים מסייעים לנו לנתח את המגמות ואנו מבינים היכן עלינו לשפר ולהשתפר ונפעל לעשות זאת. בעידן של שינוי מתמיד, חשוב להכשיר את תלמידינו כלומדים עצמאיים, בעלי הסתגלות גבוהה לשינויים, ולהקנות להם את הכלים הדרושים להצלחה, גיוס לשירות משמעותי, שילוב באקדמיה ובעולם התעסוקה.

עוד מוסיף ראש העיר: "בשנים הקרובות נמשיך להשקיע משאבים משמעותיים בקידום תלמידים וצוותי ההוראה, אנו שואפים להעניק לכל תלמיד ותלמידה לא רק תעודת בגרות איכותית, אלא גם כלים פרקטיים לחיים, שיסייעו להם לפרוץ דרך ולהצליח. הילדים הם דור העתיד שלנו, ואנו רוצים לראות אותם מצליחים לא רק כאינדיבידואלים אלא גם כחברים ותורמים בקהילה".

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמית אלפונטה [ארכיון]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן