נצ”מ ניסו גואטה מראשון לציון מונה למפקד מרחב יהודה במשטרה

“אני מתכוון להנהיג ולהוביל את המרחב בחרדת קודש יחד עם כלל המפקדים והשותפים,”

טקס החלפת פיקוד מרחב יהודה במחוז ש”י, נערך במעמד השר לביטחון לאומי ח”כ איתמר בן גביר, מפקד מחוז ש”י ניצב עוזי לוי, סגל פיקוד מחוז ש”י ומרחב יהודה, ראשי רשויות, מפקדים, בני משפחה ומכובדים נוספים. לתפקיד מפקד מרחב יהודה נכנס נצ”מ ניסו גואטה שמחליף את תנ”צ יוסי גולן, שעובר לתפקיד במשרד לביטחון לאומי.

נצ”מ ניסו גואטה, בן 48 נשוי לאושרית ואב ל-3 ילדים מתגורר בראשון לציון, בעל תואר ראשון ושני קרימינולוגיה ואכיפת החוק, מילא מספר תפקידים ביניהם מפקד פלוגה במג”ב ירושלים, מפקד תחנת שלם וק’ אג”מ מרחב ציון.

ממ”ר יהודה הנכנס, נצ”מ ניסו גואטה: אני עומד כאן בתחושה עמוקה של אחריות ושליחות, מקבל על עצמי את פיקוד על מרחב יהודה. במשך 27 שנות שירותי ביצעתי מגוון תפקידים משמעותיים שבכולם התכלית שהכתיבה את דרכי הייתה להגן ולשמור על שלומו ובטחונו של הציבור בישראל. אני נכנס לתפקיד בתקווה צנועה ובכוונה כנה להיות האיש הראוי לשליחות. אני אוהב את הארגון המהווה עבורי בית נוסף. אני מתכוון להנהיג ולהוביל את המרחב בחרדת קודש יחד עם כלל המפקדים והשותפים, יחד נבנה ונטפח מרחב מוביל ורלוונטי בעל רמת כשירות ומוכנות מבצעית שיהוו תו תקן לכלל הכוחות הפועלים במרחב. לא די לקרוא למרחב הזה בית מבלי לעשות למען אנשים המשרתים בו את מירב והמיטב וזה התחייבותי לכם. לך יוסי היקר, תודה גדולה והערכה רבה על פועלך והובלתך את המרחב בשנים האחרונות, בדרכך הצנועה והמקצועית הובלת את המרחב להגשים מעוררי כבוד, עשייתך הרבה למען המפקדים והשוטרים ובעיקר למען אזרחי ישראל תהווה עבורנו בסיס להמשך”.

השר לביטחון לאומי, ח”כ איתמר בן גביר:
“יוסי, אתה מסיים היום שנתיים וחצי מאתגרות של פיקוד על המרחב החשוב הזה עם הישגים רבים וחשובים. רק לאחרונה נבחר המרחב במקום ראשון בתכנית המדידה הארצית. במהלך התקופה הזו המרחב גדל והתחזק – נחנך מבנה תחנת המשטרה בחברון, הוקמה נקודת משטרה בדרום הר חברון לצורך מתן שירות טוב יותר לתושבים. העמקת את הפעילות המבצעית סביב מכת המדינה של האמל”ח הלא חוקי – והבאת ביחד עם השוטרים שלך לתפיסות בהיקפים משמעותיים. מכאן אתה עובר לאתגר הבא, שהוא משמעותי ומצוי בליבת המדיניות שלי, וזוהי סוגיית החברה הבדואית. אני בטוח שתתרום רבות לקידום נושא לאומי זה. ניסו מביא איתו נחישות מבצעית יוצאת דופן לצד צניעות ויכולת בין אישית. אני בטוח שתביא למחוז ש”י, למרחב הזה, את כל הידע והניסיון הרב שלך בשיטור בסביבה מורכבת וגם את כל היכולות האישיות המיוחדות שלך, כך שתושבי המרחב יצאו כולם נשכרים. אין לי ספק שתביא לשמירה ולקידום הכשירות המבצעית הגבוהה, כך ששוטרי המרחב יהיו ערוכים לכל תרחיש. תודה אחרונה וחשובה ביותר – לשוטרי מרחב יהודה, נושאי הלפיד של שמירת החוק מימי אבותינו עד ימינו אנו, יחד בעזרת ה’ נעשה ונצליח”.

ממ”ר יהודה היוצא, תנ”צ יוסי גולן:
“היום שנתיים וחצי לאחר שמוניתי למפקד מרחב יהודה מסיים אני את השליחות החשובה ביותר שניתנה לי בארגון להיות מפקד מרחב יהודה. עשייה של לחימה בלתי מתפשרת באמל”ח, בפשיעה, ברכוש ובכלל היעדים והמטרות שהוטלו עלינו ע”י מפקד המחוז. עמלנו, לחמנו, תכננו והגענו לתוצאות שהשלכות שלהן בסוף הינן הגנה על המולדת, על ארץ ישראל השלמה. המשימה הושגה ביחד עם סגל מפקדים, קצינים, שוטרים ומתנדבים שהתחברו חברתית, מקצועית ומשימתית. אתם קצינים איכותיים, עוצמתיים, חברים לדרך שנתנו לי שקט מבצעי וידעתי שתמיד נוכל ביחד לכל משימה ואתגר. לניסו, במהלך שבועיים ימים אנחנו הולכים ביחד מדברים, לומדים להכיר אחד את השני. אתה נכנס למרחב עוצמתי, הישגי ונחוש. אני מפקיד בידך היום את המרחב, מאורגן מבצעית, חברתית, לניהול כל אירוע שיהיה. מרחב שיש בו קצינים מהטובים בארגון”.

מפקד מחוז ש”י, ניצב עוזי לוי:
“החלפת מפקד בכל יחידה הנה האירוע משמעותי המהווה ציון דרך בחיי היחידה ובמורשת. יוסי מסיים היום למעלה משנתיים כמפקד המרחב ובדרכו המיוחדת הצעיד את המרחב להישגים מרשימים תפוקות ראויות ומוכנות מבצעית גבוהה מאוד כולל הקפדה על מקצועיות ושאיפה למצוינות. בתקופה זו התמודד המרחב עם אתגרים ומשימות שונות ומגוונות תוך הקפדה על עמידה ביעדי הארגון והמחוז על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב התושבים בגזרת המרחב.

יוסי, מהיכרותי רבת שנים איתך אני יכול להעיד שאתה קצין מקצועי יסודי הוא בעל ידע רע בתחומי העיסוק של המשטרה, קצין משימתי ובעל מוטיבציה אינסופית ועל כך הערכתי הרבה אליך. אני מברך אותך לרגל קידומך ומאחל לך ולמשפחתך המון בהצלחה ובריאות בהמשך הדרך. את הפיקוד על המרחב מקבל היום נצ”מ ניסו גואטה, קצין מוערך ובעל ניסיון עשיר. ניסו, אתה מקבל היום לידך את הפיקוד על אחד המרחבים המשמעותיים והרגישים במחוז ש”י ובמשטרת ישראל. מרחב עם מורשת מפוארת ובעל מאפיינים ורגישות לעם ישראל, בטח בתקופה רגישה ומאתגרת בה מדינת ישראל נמצאת. אני סמוך ובטוח שתדע להצעיד את המרחב להשגים טובים יותר ותוכל לאתגרים הרבים עומדים עוד בפנינו, עלה והצלח בתפקידך החדש”.

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
המתנחלים האלימים הם רק קצה הקרחון - שיחה מקומית
3 months ago

[…] החלפת הפיקוד של מרחב יהודה, בסוף ינואר 2024, נאם השר בן גביר, וציין כי גולן מסיים פיקוד על המרחב החשוב עם הישגים […]

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
המתנחלים האלימים הם רק קצה הקרחון - שיחה מקומית
3 months ago

[…] החלפת הפיקוד של מרחב יהודה, בסוף ינואר 2024, נאם השר בן גביר, וציין כי גולן מסיים פיקוד על המרחב החשוב עם הישגים […]

דילוג לתוכן