נפתח שיווקו של הבניין השמיני מתוך 12 מגדלי יוקרה בפרויקט “מערב רחובות-431” של אביסרור ובניו

חברת הנדלן אביסרור משה ובניו מציגים את פרויקט מערב רחובות- 431- פרויקט יוקרה (16)|דירה לדוגמה- אביסרור- מערב רחובות 431- קרדיט סוזי לוינסון (9)|דירה לדוגמה- אביסרור- מערב רחובות 431- קרדיט סוזי לוינסון (2)|חברת הנדלן אביסרור משה ובניו מציגים את פרויקט היוקרה מערב רחובות 431 (2)

אביסרור משה ובניו, ממשיכה במרץ את בניית פרויקט מגורי היוקרה מערב רחובות-431, המונה 960 יחידות דיור המתפרסים על פני 12 בנייני רבי קומות * דירת 4 חדרים בקומה 9, 105 מ”ר ומרפסת 12 מ”ר נמכרת בכ- 1,740,000 ש”ח, מיני פנטהאוז 5 חדרים, 170 מ”ר עם נוף תימכר בכ- 2,800,000 ש”ח.

פרויקט היוקרה, כולל דירות בגדלים שונים בעלות מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, לובי דו קומתי מפואר, חדר אופניים ועגלות, חדר דיירים וחניון תת קרקעי. המתחם שופע במדשאות ושבילים הולנדיים, ממוקם בחלקה המערבי של רחובות בקרבת פרדסים המשרים אווירה פסטורלית באזור. קומפלקס המגדלים משקיף לפארק המשתרע על פני שטח של 12 דונם ובסמיכות למוסדות חינוך ותרבות מהמובילים בעיר. פרויקט המגורים המפואר נוח ונגיש ליציאה לכביש 4 ולכביש- 431.

סמנכ”ל השיווק, באביסרור משה ובניו, יורם אביסרור, מסר: “פרויקט מערב רחובות מוכיח את עצמו כפרויקט מוצלח מאוד המושך אוכלוסייה איכותית הכוללת אנשי היי-טק העובדים בפארק המדע ובעלי מקצועות חופשיים מהעיר. סטנדרט הבנייה הגבוה, ותק החברה ויציבותה, לצד תודעת שירות בלתי מתפשרת ומקצועית הם אלה המושכים את לקוחותינו לרכוש דירות מפנקות במחירים הוגנים. פרויקט זה הוא הוכחה ניצחת שפרויקט פינוי בינוי יכול להצמיח את האזור ולהצעיד את רחובות קדימה בתחום המגורים וזאת כמענה לביקוש  הגובר באזור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן