נס ציונה: גזבר העירייה ערן לבב עוזב

ערן לבב, גזבר העירייה, הודיע לראש העיר שמואל בוקסר כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בתום השנה הלועזית. ערן יוסיף לנהל ולהוביל בחודשים הקרובים ועד סוף השנה את אישור תקציב העירייה לשנת 2025.

גזבר עיריית נס ציונה, ערן לבב, הודיע על סיום תפקידו לראש העיר שמואל בוקסר בתום השנה הלועזית.

בתוך כך מבהירים בעירייה כי לבב ינהל ויוביל בחודשים הקרובים ועד סוף השנה את אישור תקציב העירייה לשנת 2025.

הוא משמש כגזבר העירייה משנת 2016, החל את תפקידו כגזבר העירייה תחת ראש העיר יוסי שבו ז”ל ולאחר מכן תחת ראש העיר שמואל בוקסר.

מעיריית נס ציונה נמסר: במסגרת תפקידו ניהל והוביל בשנים האחרונות תהליכים מתקדמים ומורכבים ביניהם: הרפורמה הראשונה ברשויות המקומיות בארץ לניהול חשבוניות מע”מ ממוחשבות, שינוי וייעול מערך הפיקוח והגבייה, הקמת מחלקה כלכלית למיצוי תקציבי ממשלה ועוד. בחמש השנים האחרונות ביצע ערן את המעבר המורכב לתוכניות עבודה מקושרות תקציב – בהתאם למדיניות ראש העיר והנחיות המנכ”לית. הרפורמה ביצעה מהפך בשיפור הבקרה, השקיפות ודיוק ניהול הוצאות של כספי ציבור- בהתאם למטרות ויעדים עירוניים. עוד ניהל לבב התנהלות מורכבת בימי הקורונה, בקרה ושמירה על תקציב מאוזן ורשות איתנה גם מול אתגרי מלחמת חרבות ברזל וביצע את מדיניות ראש העיר, אשר הובילה להיפוך מגמה בשנת 2023 – כאשר לראשונה הכנסות ארנונה לעסקים עלו על הכנסות ארנונה ממגורים.

ראש העיר שמואל בוקסר: “אני מודה לערן על עבודתו לאורך השנים למען תושבי נס ציונה. תפקיד הגזבר הוא תפקיד מרכזי, מורכב, הנושא בחובו אחריות רבה לניהול יעיל, מדוייק ותקין של קופת העירייה וכספי התושבים. ערן פעל בימים מורכבים – תחת משבר הקורונה, מבצעים צבעיים ומלחמת חרבות ברזל- למען שמירה על תקציב מאוזן, למרות האתגרים הרבים. אני מודה לו על פועלו לאורך השנים למען כלל התושבים”.

ערן לבב: “אני מודה לראש העיר שמואל בוקסר על שנים של עבודה משותפת. עיריית נס ציונה הייתה לי לבית שנים ארוכות, בזכות צוות הגזברות שצעד איתי יד ביד וכתף אל כתף, בתקופות טובות ותקופות קשות. הודעתי לראש העיר שהחלטתי לצאת לדרך חדשה. כפי שסוכם, עד לסוף השנה אמשיך לנהל את תקציב 2025. אני מאחל לעיריית נס ציונה, לעומד בראשה ולכלל העובדים הצלחה רבה. שנה טובה ותפילה להשבת החטופים הביתה”.

 

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן