נס וסטילה מגיעים היום לרמלה: בואו לחגיגות סוכות לכל המשפחה

וידל שיבח את ההפקה: “תודה ענקית לכל מי שעובד מאחורי הקלעים, משקיעים את כל הלב כדי שכולנו נוכל ליהנות מחגיגה יוצאת דופן. כל הכבוד לכם!” | היום (שלישי) החל מ-16:00 במתחם הרמבלס החגיגות נמשכות

החגיגות הגדולות של סוכות ברמלה נפתחו אתמול עם המון התלהבות ואנרגיות טובות!

אלפי תושבים ומבקרים מילאו את מתחם הרמבלס והתרגשו ממתחם המתנפחים הרחב שנפרס על מדשאות היכל התרבות. עוד מאות משפחות נהנו מההרפתקה במתחם הדינוזאורים הענק שהוקם במרכז הפיס, שהפך לאטרקציה אהובה על הקטנים והגדולים כאחד.

במהלך הערב נרשמה התרגשות רבה עם הופעות מרגשות של סבתא ישראלה, רינת גבאי, הייפ-קרו ולהקות המחול המקומיות, שגרמו לכל הקהל לרקוד ולחייך.

ראש העיר, מיכאל וידל, הביע את שביעות רצונו מההצלחה וקרא לתושבים להצטרף לחגיגות: “אני מזמין את כל תושבי העיר והמבקרים לבוא וליהנות מהמופעים והפעילויות שארגנו עבורכם. דווקא בזמנים כאלה, חשוב שנמצא רגעים של שמחה ורוגע בחיק המשפחה.”

וידל גם שיבח את צוות ההפקה המסור: “תודה ענקית לכל מי שעובד מאחורי הקלעים, משקיעים את כל הלב כדי שכולנו נוכל ליהנות מחגיגה יוצאת דופן. כל הכבוד לכם!”

היום השני ממשיך עם עוד כיף: מתחמי המתנפחים והדינוזאורים מחכים לכולם, לצד מופעים מדליקים של רועיקי ונופיקי. הערב יגיע לשיאו עם מופע הזמרים של שון שחר, עידו בי ונס וסטילה – הזדמנות לא לפספס! כולם מוזמנים!

צפו בתמונות מחגיגות היום הראשון:

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן