ניסיון פיגוע בירושלים, המחבל נוטרל

לפני זמן קצר התקבל דיווח על חשוד שניסה לדקור שוטרים בעיר העתיקה בירושלים. החשוד נוטרל על ידי כוחות משטרה. למקום הוזעקו כוחות גדולים.

לפני זמן קצר הגיע מחבל בסמוך לעמדת הבידוק המשטרתית באזור צומת ההוספיס בעיר העתיקה בירושלים. לוחמי מג״ב ירושלים הפועלים במקום החשידו אותו וקראו לו לבדיקה. לאחר שהתקרב לעברם, שלף לפתע סכין וניסה לדקור אותם.

הלוחמים הגיבו במהירות וניטרלו את המחבל בירי. אין נפגעים בקרב הלוחמים. במהלך נטרול המחבל, נפצע עובר אורח ברגלו (ככל הנקרה מנתז) באורח קל (עפ״י גורמי הרפואה) ופונה לקבלת טיפול רפואי.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הגיעו לזירה, ומקיימים בדקות אלו הערכת מצב עם מפקד מרחב דוד ויתר המפקדים בעיר העתיקה.

מד”א: בשעה 21:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים, על ניסיון דקירה בעיר העתיקה בירושלים סמוך לצומת ההוספיס. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על מחבל מנוטרל ופצוע קל ברגל ככה”נ כתוצאה מנתז.

יחיאל שטרן, דני שמואלי ויוסף גבאי חובשי איחוד הצלה מסרו: “לאחר הסיוע הראשוני בזירה – הפצוע כבן 30 – הועלה למיני אמבולנס (מינילנס) של איחוד הצלה שהסיע אותו בסמטאות העיר העתיקה לעבר ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה (שהמתינה מחוץ לשער שכם) שפינתה אותו לחדר טראומה של בית החולים הדסה הר הצופים. בשלב זה מצבו מוגדר קל”.

פרטים נוספים בהמשך.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן