נחנך ‘הפסנתר הצהוב של אלון’ ברחבת עיריית גני תקווה

את המנגינה שלו אי אפשר להפסיק: היום נחנך בטקס מרגש  ‘הפסנתר הצהוב של אלון’ ברחבת עיריית גני תקווה, שמטרתו להעלות את המודעות לשחרורו של אלון, שנחטף לעזה בפסטיבל נובה, ושל כלל החטופים. לנוכח ההישגים בלבנון, קובי אהל, אביו של אלון החטוף בעזה יצא בקריאה: “הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות יתנהגו כמו מנהיגים ויקבלו החלטות קשות הכוללים את החזרת המפונים והחטופים הביתה. לנוכח האירועים האחרונים, הם יכולים לעשות את זה”

לעולם לא תצעד לבד: היום נחנך בטקס מרגש  ‘הפסנתר הצהוב של אלון אהל’ ברחבת עיריית גני תקווה. אלון אהל, בן 22 מ-לבון שבגליל, נחטף ב-07.10 מפסטיבל הנובה והוא עדיין חטוף בעזה.

הפרויקט, שיזמה משפחתו של אלון, כולל פסנתר צהוב שמוצב ברחבת העירייה, היא כלי להעלאת המודעות למאבק לשחרורו של אלון ושאר החטופים ומסייע לעוברים ושבים  להתחבר לאלון דרך המוזיקה ולהביע תמיכה בתקווה לשחרורו.

על הפסנתר חקוק המשפט המצמרר שכתבה משפחתו: “you’re not alone”, מזכרת כואבת לעולם שאלון עדיין חטוף בעזה ושאין בכוונתם ובכוונת כל עם ישראל לשכוח אותו ואת שאר החטופים בשבי.

אלון, מוזיקאי מוכשר ואוהב אנשים, ניגן בפסנתר לפני שיצא למסיבה בדרום ולא סגר אותו, בתקווה לשוב ולהמשיך לנגן. כעת, בימים הקשים בהם הוא מוחזק בשבי חמאס, הפסנתר הצהוב הפך לסמל בארץ ובעולם של הזדהות ותמיכה במאבק משפחתו לשחרורו. תושבים, מבקרים ונגנים מוזמנים לשבת מול הפסנתר ולנגן – דרך המוזיקה, ניתן להתחבר לאישיות של אלון ולקוות יחד לשחרורו.

במהלך טקס החניכה, תלמידי תיכון מית”ר,  הגיעו לנגן בפסנתר וביצעו מספר שירים שאלון אוהב ונמצאים בפלייליסט האישי כמו ‘רואים רחוק רואים שקוף’ ו-‘עוד אחד ששר לך’.

לנוכח עליית המדרגה במלחמה בצפון, קובי אהל, אביו של אלון אהל אמר בטקס: “אני מודה לעירייה שלקחה חלק בפרויקט ‘הפסנתר של אלון’, זה לא מובן מאליו. אלון הוא בן 23 והוא התחיל לנגן על פסנתר בגיל 9 והבית כל הזמן היה עם מוסיקה והפסנתר היה חלק בלתי נפרד מאלון. ב-07.10 הוא הגיע למסיבת הנובה ל-05:30 בבוקר בשביל לחגוג את החיים. חודש לפני הוא חזר מטיול של חצי שנה במזרח וטיילנו איתו בתאילנד בטיול הגדול שלו, לאחר שלא ראינו אותו 4 חודשים. זכינו לראות איך הוא גדל כגבר ואיך הוא מסתדר לבד ומה הוא רוצה לעשות עם עצמו. הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות יהיו מנהיגים ויקבלו החלטות קשות ולהחזיר את המפונים והחטופים הביתה. בהתאם לאירועים האחרונים אני רואה כיצד אנחנו יכולים לעשות את זה.”

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, התייחסה לחשיבות הפרויקט ואמרה: “לא הגענו לכאן היום לטקס זיכרון, אלא לטקס של ‘חיים’. המוזיקה מחברת אותנו אל אלון, ללב שלו, ליצירתיות שלו ולחלומות שלו. כל צליל שיתנגן כאן הוא קריאה לשחרור ולעשייה למען שחרורו של אלון ושל כלל החטופות והחטופים. בואו נגלה לו, דרך כל תו וכל מנגינה, שהוא חי בתוכנו, ושנעשה כל מה שנדרש כדי להחזיר אותו הביתה.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן