נחנך בית הקפה החברתי הראשון בקריית אונו

מוזמנים להגיע לקחת קפה ומאפה לדרך, או לשבת בבוקר חורפי שמשי במקום… רחוב ההדר 20.

אין חגיגה בלי עוגה ומהיום העוגות הביתיות הכי טובות שתוכלו לטעום בקריית אונו הן ב”קפה הדר”

בעיריית קריית אונו שמחו לחנוך מקום קסום ומיוחד. הקפה החברתי “קפה הדר”, פרוייקט מיוחד  של עמותת על”ה והאגף לשירותים חברתיים של עיריית קריית אונו, הוביל לשיפוץ ויצירת בית קפה מעוצב באווירת וינטג’, ממש בסמוך לפארק צה”ל.

ייחודו של המקום הוא שאת העוגות, הכריכים הקטנים, המאפים והעוגיות מכינות ומכינים באהבה גדולה האופות והאופים בני ובנות הגיל השלישי.

בשבוע הבא יפתח המקום לציבור ועוד לפני כן התקיימה “הרצה”, בטקס חנוכת המקום.
“זה חלום שהתגשם עבור גמלאי וגמלאיות העיר, מקום שכל תושבי העיר יוכלו ליהנות ממנו ומהטעם המיוחד שלו.” אמרה עופרה אשכנזי, מנהלת עמותת על”ה קריית אונו בטקס.

למעמד גזירת הסרט ולאירוע הפתיחה הגיעו ראש העיר קריית אונו ישראל גל, סגן ראש העיר המחזיק בתיק הרווחה ירון יעקבי, חברי מועצת העיר כוכבה קניסטר ונפתלי כהן, מרים שגיא יו”ר עמותת על”ה, מנכ”ל העירייה חיים סופר, לילך טרבינוביץ’ מנהלת האגף לשירותים חברתיים ומנהלי אגפים נוספים בעירייה.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: “יש לנו חלומות גדולים שמתגשמים ונבנים בתקופה הזאת עם קריית התרבות הענקית שתיפתח בשנים הקרובות בדרום העיר, עם אזורי בילוי ותעסוקה ענקיים, והנה היום גם חלום שיש שיגידו קטן מתגשם. בעיניי זה חלום ענק, בית קפה קהילתי חברתי קטן, אבל עם לב גדול של נתינה. קריית אונו ידועה במענה הרחב וההיצע האדיר של פעילויות פנאי לגמלאים וגמלאיות והנה עוד אחד נוסף כאן היום”.

מוזמנים להגיע לקחת קפה ומאפה לדרך, או לשבת בבוקר חורפי שמשי במקום… רחוב ההדר 20.

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן