נהג באילת התנגש ברכב אחר – התוצאה בבדיקת שכרות היתה פי 6 מעל המותר

בבדיקה חוזרת לאחר זמן מה, בתחנת המשטרה נמצא כי החשוד נהג ברכבו לאחר שצרך כמות אלכוהול פי 5 מהכמות המותרת.

נהג ברחבי העיר התנגש ברכב אחר ונחבל בראשו – נעצר כשבבדיקת השכרות הגיע לתוצאה הבלתי נתפסת של 1510 מק”ג פי 6 מהכמות המותרת

משטרת מרחב אילת ממשיכה במאבקה בעבירות תנועה מסכנות חיים

בסוף השבוע האחרון, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על-ידי נוסעת ברכב שתיארה כי רכב שנסע בפראות בכבש התנגח בצידי רכבה וגרם נזק למראה.

שוטרי הסיור שהגיעו למקום הבחינו בקורבן ואיתרו את נהג הרכב החשוד כשהוא מנסה להניע את רכבו, משסרב לשתף עימם פעולה ועורר את חשדם כי הנהג משתמש ברכבו כשהוא בגילופין, ביקש השוטרים לבצע לו בדיקת שיכרות.

התוצאה שהתקבלה הפתיעה את השוטרים: בדיקת השכרות שביצעו לנהג באמצעות הנשיפון הצביעה על כמות של 1510 מק”ג אלכוהול – פי 6 מהכמות המותרת

השוטרים נדהמו לראות את התוצאה ובו במקום עיכבו את הנהג לחקירה ביחידת בוחני התנועה במשטרת אילת.

בהגיעם עמו לתחנת המשטרה, נלקחה מהנהג בדיקה נוספת (בדיקת ינשוף – דראגר) אשר תוצאתה הייתה 1264 מק”ג שאף היא נחשבת לגבוהה מאוד. כאשר הכמות המותרת באוויר נשוף היא 240 מק”ג.

כלומר, בבדיקה חוזרת לאחר זמן מה, נמצא כי החשוד נהג ברכבו לאחר שצרך כמות אלכוהול פי 5 מהכמות המותרת.

חקירתו של בוחן התנועה העלתה, כי החשוד נהג בקלות ראש, כשהוא לא נתן תשומת לב מספקת לדרך וגרם לתאונת דרכים בכך שסטה לנתיב הימני ופגע עם דופן ימין של רכבו בדופן שמאל של רכב אחר, לאחר התאונה המשיך בנסיעתו עד שנעצר ברחוב סמוך.

כתוצאה מהתאונה ניזוקו שני כלי הרכב והחשוד אף נחבל במצחו. עוד נמצא כי נהג כשתוקפו של רישיונו פקע לפני כחצי שנה.

בתום חקירתו החשוד נכלא ורכבו הושבת למשך 30 ימים.

יום למחרת, בהתאם לממצאי החקירה, הגישה חטיבת התביעות של מרחב אילת, שלוחת תעבורה, כתב אישום כנגד החשוד המייחס לו מן החמורות שבעבירות התעבורה: נהיגה בשכרות ונהיגה בקלות ראש וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד במסגרת הבקשה למעצרו עד תום ההליכים, ביקשה התובעת המשטרתית את בית משפט השלום באילת להורות על פסילתו של החשוד מלהחזיק ולקבל את רישיון הנהיגה שלו וזאת גם כן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום ניתן ללמוד כי תובעת המשטרה בשלוחת תביעות תעבורה אילת התעקשה על מעצרו של החשוד עד תום ההליכים נגדו וזאת לאור כמות האלכוהול החריגה ביותר שנמצאה בגופו של החשוד.

מפקח עו”ד יערה אלמדוי: “נסיבות ביצוע העבירה שביצע הנאשם מקימות יסוד סביר לחשש כי שחרורו ממעצר ממשי יסכן את ביטחון הציבור ומשתמשי הדרך. צירופן של העבירות שביצע מצביע על מסוכנות גבוהה שעולה ממעשיו – פוטנציאל הנזק והסכנה הטמונים בו גבוהה ולמעשה חלקו אף התממש – הוא גרם לתאונת דרכים. נוכח הקטל מתאונות הדרכים אין להסתפק בחלופת מעצר, על בית המשפט להורות על מעצרם של נהגים פורעי חוק – כל זאת כדי להגן על הציבור”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה תוצאת הבדיקה הראשונית שביצעו השוטרים לנהג

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן