מתנ"ס גן יבנה יחנוך את הספרייה העירונית המשופצת במסגרת אירועי יום הספר

מזמינים אתכם לחגוג את יום הספר ולהתאהב מחדש בקסם המילה הכתובה!

ביום חמישי, 18.7, החל מהשעה 17:30, תתקיים ברחבת מתנ"ס גן יבנה חגיגה קהילתית מיוחדת לכבוד יום הספר, שתכלול את חנוכת הספרייה העירונית המחודשת. יום הספר כולל אירועים רבים לעידוד הקריאה בקרב הציבור.

 

 

אז מה מחכה לכם באירוע?

הצגה ילדים מוזיקלית חינוכית בשם "מילה טובה", בנושא חשיבות השפה העברית ועידוד הקריאה. בנוסף, יוקמו במקום דוכני יצירה שיכללו מגוון פעילויות יצירה לילדים, שיעוררו את הדמיון ויחברו אותם לעולם הספרים. דוכני משחק שכוללים משחקים והפעלות כיפיות לכל המשפחה, דוכן תרומת ספרים ללוחמים המחלימים בבתי החולים, דוכן מכירת עוגות, דוכן מכירה של "צומת ספרים" ועוד הפתעות.

 

 

במהלך האירוע נחנוך את הספרייה המחודשת בואו לראות את הספריה המחודשת והמשודרגת שמציעה חללי קריאה נעימים, מגוון ספרים רחב ופינות שקטות לעבודה ולמידה.

כזכור, בשנה האחרונה יצא מתנ"ס גן יבנה לפרויקט נרחב של שיפוץ המבנה ושדרוג חדרי החוגים, השירותים, המשרדים, מרכז הצעירים, הלובי וגם הספרייה הוותיקה. בימים אלה השיפוץ נמצא לקראת סיום כאשר השיפוץ במבנה הספרייה כבר הגיע לסיומו והספרייה המחודשת תיפתח בקרוב לקהל הרחב.

 

ראש המועצה, אהרון דרור: "אני מזמין אתכם לחגוג את יום הספר. "מתנ"ס גן יבנה הוא לב ליבה של הקהילה שלנו. השיפוץ הוא אבן דרך חשובה בהתפתחות המתנ"ס ובחיי הקהילה. בואו לחגוג איתנו את יום הספר, ליהנות מהספרייה החדשה ומהפעילויות המגוונות, ולחוות את הקסם של עולם הספרים."

 

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן