מתן דמארי הובא למנוחות – מטובי בנינו, עניו וטהור, מלח הארץ, איש מסור, אוהב אדם ואהוב על הבריות

מתן גדל והתחנך באילת ולאחר נישואיו עבר לעיר דימונה, שם הקים יחד עם רעייתו עדן, משפחה. הוא הובא היום למנוחות לאחר שנפל בקרב בעזה

הלב מתרסק: רס״ר (מיל׳) מתן דמארי, שנפל בקרב ברצועת עזה הובא למנוחות בבית העלמין בדימונה.

מאות מתושבי אילת הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה יחד עם מאות רבות, שליוו אותו. מתן גדל והתחנך באילת ולאחר נישואיו עבר לעיר דימונה, שם הקים יחד עם רעייתו עדן, משפחה. שניהם אנשי חינוך ולשניהם שני ילדים.

ספדו לו, רעייתו עדן, אביו משה, אחותו עמית, אחיו רועי, ראש עיריית דימונה – בני ביטון, ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, מפקדים, רבנים וחברים על מעלותיו הרבות, על מידותיו הטובות ועל אישיותו הנעלה.

בדברי ההספד אמר ראש עיריית אילת אלי לנקרי: ״באנו היום ברוב עם, לחלוק כבוד אחרון ולהצדיע לגיבור ישראל רס”ל מתן דמארי, שלחם בחירוף נפש ונפל בקרב על הגנת המולדת, למען קיומנו בארץ שלנו. מתן, מטובי בנינו, עניו וטהור, מלח הארץ, איש מסור, אוהב אדם ואהוב על הבריות. מתן, כמו חבריו, גיבורי התהילה, התייצב למילואים כבר ביום הראשון למלחמה, ללא שאלות וללא תהיות. הוא שם את טובת האחר מעל טובתו האישית ויצא להילחם בגבורה אדירה על הזכות שלנו לחיות בביטחון במדינה היהודית היחידה שלנו. מתן היה ונשאר סמל ומופת לגבורה ומסירות נפש, שבחייו ובמותו ייצג את הטוב והיפה שבאדם ובעם שלנו. יהי זכרו של מתן חרוט ונצור לעד בלב האומה. יהי זכרו ברוך״.

המשפחה יושבת שבעה בעיר דימונה, ברחוב הרב מרדכי אליהו 28. יהי זיכרו ברוך

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן