משרד הבריאות יבטל את האיסור על אזרחים ותיקים להגיע לעבודה; גילה גמליאל: “לא אאפשר את אפלייתם של האזרחים הוותיקים!”

בעקבות פניית השרה גילה גמליאל: משרד הבריאות יבטל את האיסור על אזרחים וותיקים להגיע לעבודה. כידוע, כיום התנאי לקבלת התו הסגול לעסקים הוא לאסור על עובדים מגיל 67 להגיע לעסק. השרה גמליאל פנתה לשר הבריאות וטענה שתקנה כזאת מהווה אפלייה על בסיס גיל, פוגעת כלכלית באזרחים הוותיקים ומרחיקה אותם מהחברה. משרד הבריאות מסר לשרה ולגורמי המשרד כי לאחר דיון חוזר בעניין הם לא יעמדו יותר מאחורי האיסור הזה, ובוחנים להחיל לכל היותר המלצה בלבד. בתקנות לשעת חירום המעודכנות שיעלו בקרוב לאישור הממשלה לא יהיה איסור מחייב בעניין.

השרה גילה גמליאל: “אני מברכת על כך שמשרד הבריאות נענה לבקשתי וחזר בו מההחלטה לאסור על האזרחים הוותיקים לעבוד. אמשיך לוודא כי האזרחים הוותיקים משתלבים באסטרטגיית היציאה ככלל האוכלוסייה ומתקבלות לגביהם החלטות ענייניות. לא אאפשר את אפלייתם של האזרחים הוותיקים! מברכת את משרד הבריאות שבעקבות פנייתי חזר בו מההחלטה לאסור את הגעתם לעבודה על בסיס גיל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן