משפחתה של עדנה מלקמו שנרצחה במתקפת החמאס, תקבל מנחמים בקרית משה ברחובות

בני משפחתה – מרחובות, יקבלו ביום ראשון הקרוב את המנחמים הרבים במתנ”ס חוויות בקרית משה (רחוב גבריאלוב 20) – מהשעה 10 בבוקר ועד 21:00 בערב

עדנה מלקמו, בת 45 מאופקים עבדה בכפר מזה כשנה וחצי כמטפלת בבית הילה. בני משפחתה – מרחובות, יקבלו ביום ראשון הקרוב את המנחמים הרבים במתנ”ס חוויות בקרית משה (רחוב גבריאלוב 20) – מהשעה 10 בבוקר ועד 21:00 בערב.

מלקמו ז”ל בת מולט אברהם, אם שלושה ילדים בני 15, 14 ו-11, נרצחה בדם קר על ידי מחבלי החמאס.
בשעה שבע בבוקר ביום שבת (07/10/23) עדנה סיימה משמרת לילה בכפר ונסעה לעבר ביתה בעיר אופקים. בדרך חזרה הבייתה נקלעה לשדה קרב עם מחבלים שירו לעבר רכבה. עדנה איבדה שליטה ונכנסה בקיר. במשך שבוע שלם לא היה ידוע מה עלה בגורלה של עדנה. בלבול עצום היה בקרב המשפחה. ביום השמיני ללחימה נודע כי גופתה של עדנה זוהתה.

משפחת עדי נגב – נחלת ערן, כואבת כאב עצום עם היוודע הירצחה של עדנה מלקמו הי״ד. מנהליה של עדנה מספרים: “עדנה הייתה עובדת מסורה, אחראית ועדינה, מלאכית ממש, הכל היא עשתה באצילות ובנועם. שמה של עדנה מעיד על הליכותיה. עדנה הייתה דואגת שהדיירות תמיד יהיו מטופחות ויפות, דאגה לספר אותן וליפות אותן”. לעדנה אחות בשם אביבה, שגם היא עובדת כמטפלת בכפר. נמשיך ללוות את אביבה ואת משפחתה של עדנה. יהי זכרה ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן