משחק השחמט הסימולטני הגדול של קריית אונו

עיר השחמט קוראת החזירו אותם עכשיו!

במשחק השחמט הסימולטני הענק בספורטק קריית אונו, בו לוחות השחמט הונחו על שולחנות שנצבעו ושסודרו כסמל הסולידריות הצהוב, התחרו  20 משחקני ושחקניות מועדון השחמט של המתנ"ס, מול כ-180 חובבי וחובבות שחמט.

"זוהי השנה השלישית בה אנו מקיימים את האירוע" סיפר ניר רשף מנהל מועדון השחמט של המתנ"ס בקריית אונו.

"משחק השחמט הסימולטני, מאפשר לקהילה להגיע ולשחק נגד השחמטאים והשחמטאיות  המצטיינות של המועדון, בגילאים השונים וברמות קושי שונות. למעשה כל שחקן מתמודד כנגד שמונה או יותר חובבים במקביל. השנה החלטנו במתנ"ס, שתחת המלחמה והקריאה להביא לשחרור החטופים והחטופות יסודרו השולחנות כך שממעוף הציפור יתקבל סמל הסולידריות הצהוב"

במשחק הסימולטני המטרה היא לנצח את השחקן הבודד שנאלץ להתמודד תחת לחץ זמן ולחשוב ולהגיב מהר כנגד מתמודדים רבים. עם זאת המשחקים מתקיימים באווירה ספורטיבית ומיוחדת שלא פעם השחקן המקצועי אף מסייע לחובב במהלכים מולו.

באירוע, אותו כיבדו בנוכחותם, ראש העיר מיכל רוזנשיין, יו"ר הנהלת המתנ"ס ירון יעקבי ומנכ"ל איגוד השחמט גיל בורוכובסקי, הוענק מגן מיוחד למאיר פז מדריך השחמט המסור של המועדון.

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו מסרה:

"זו עוד הוכחה לעוצמה של קהילת השחמט בעיר. היום כל מי שהגיע לאירוע הוא המנצח. יש לנו מועדון שחמט מפואר המביא המון גאווה לעיר ואין ספק שהסיבה לכך היא ההשקעה העצומה של כל צוות המדריכים המנהלים והמתנ"ס."

ירון יעקבי, יו"ר הנהלת המתנ"ס:

"אין ספק שקריית אונו היא עיר של שחמט. מגיל גן ועד כמעט מאה ועשרים משחקים כל כך הרבה שחקנים ושחקניות בעיר את משחק החשיבה וזו תעודת כבוד לכל מי שידו בנושא. תודה לניר רשף שמועדון השחמט המקומי הוא עבורו מפעל חיים ואני כל כך גאה שהוא מפעל מצליח."

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה : מימין לשמאל, ניר רשף, גיל בורוכובסקי, ירון יעקבי, מיכל רוזנשיין, מאיר פז.

צילום: צילום רחפן : עידו רשף | עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן