מרגש: לידה התרחשה ברכב בכביש 1, בדרך לירושלים

חובש מד”א טל סיני (21): “אני כבר 6 שנים במד”א וזו הפעם הראשונה שזכיתי ליילד ולסייע להביא חיים חדשים לעולם, זה מרגש מאוד ובמיוחד בתקופה זו”

חיים נולדו בכביש 1: דיווח התקבל במוקד 101 של מד”א על אשה שכורעת ללדת בתוך רכב, בכביש 1 סמוך למחלף דניאל לכיוון ירושלים.

צוות מד”א שהגיע יילד את האשה ופינה אותה לבית החולים במצב טוב .

חובש רפואת חרום במד”א טל סיני (21) סיפר:

“הייתי עם אמבולנס מד”א ככונן בבית וקיבלתי דיווח על יולדת בתוך רכב, בכביש 1. הגעתי במהירות למקום וראיתי את הרכב עומד בצד הדרך כשהבעל מחזיק את הטלפון ומקבל תידרוך ממוקד מד”א, מייד רצתי לרכב וראיתי צעירה בת 24 שזה ההריון השני שלה, שוכבת במושב האחורי של הרכב כשהיא כורעת ללדת, עם צירי לידה מתקדמים מאוד, פתחתי את ערכת הלידה שברשותי, ובתוך דקות בודדות הגיחה לעולם תינוקת קטנטנה וחמודה, ביצעתי את כל מה שנדרש בסיוע הפאראמדיק אמיר רייכמן שגם הזדמן למקום ולאחר שהשלמנו את כל הפעולות איחלתי להורים הצעירים מזל טוב והאם וביתה התינוקת תושבי נוף הגליל פונו לחדר הלידה בבית החולים כשמצבן מצויין. אני כבר 6 שנים במד”א וזו הפעם הראשונה שזכיתי ליילד ולסייע להביא חיים חדשים לעולם, זה מרגש מאוד ובמיוחד בתקופה זו”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן