מצטיינת 'פותחים עתיד': אתי שומונוב מרמלה

טקס הוקרה לעובדות מצטיינות לשנת 2023 ב'פותחים עתיד'. בין הזוכות: אתי שומונוב מרמלה

כמידי שנה, אחרי סיום שנת הלימודים ובפתחה של שנת לימודים חדשה, נערך טקס, שכבר הפך למסורת בפותחים עתיד, טקס הוקרה לעובדות המצטיינות על שפת הכנרת, במתחם אוהלו.

'פותחים עתיד' הינה עמותה, חברת בת של הסוכנות היהודית הפועלת משנת 2006, למען ילדים ומשפחות המצויים במצבי סיכון, בחרה השנה באתי שומונוב מרמלה, העובדת בעמותה כנאמנה מזה כ-4 שנים.

אתי, נשואה+2, המתגוררת ברמלה, מאז היותה בת שרות בגן לחינוך מיוחד, זכור לה ילד קטן בן 3 עם קשיי תקשורת. היא עברה אתו תהליך משותף עד שהתחיל להגות את שמה ולבסוף אף קרא בשמה "אתי" עוד לפני שקרא לאמו "אמא". הדבר נתן לה כל כך הרבה סיפוק ומשמעות עד שהחליטה שהיא מכוונת עצמה לעבודה עם ילדים. העבודה כיום בעמותה מספקת לה משמעות כה גדולה עד שהיא עצמה חשה שהיא גם בתהליך בתוך זה. השכר המידי לדבריה מעבר לשכר הפיננסי הוא בכך שהיא רואה את הילדים גדלים, מתפתחים ועוברים שינויים ובכל יום חדש הם עושים עוד צעד קטן לקראת שינוי.

גם הקיץ, כמידי שנה, התקיים סמינר בן שלושה ימים לכלל הנאמנים בארץ באחוזת אוהלו על גדות הכינרת. כ 300 נאמנים ונאמנות של פותחים עתיד, מכל קצוות הארץ, אשר משקפים את הפסיפס הייחודי של החברה הישראלית, הגיעו לשלושה ימים של למידה והעמקה משותפת. השנה כיבדה את פותחים עתיד בנוכחותה בטקס המצטיינים הגב' אמירה אהרונוביץ, מנכלי"ת הסוכנות היהודית, אשר הגיעה להכיר, ולשמוע ממקור ראשון על עבדת הנאמנים בשטח ומר בני ביטון, ראש עיריית דימונה, שנבחר ליו"ר דירקטוריון עמותת פותחים עתיד.

פותחים עתיד היא חברה לתועלת הציבור וחברת-בת של הסוכנות היהודית לארץ ישראל. הפועלת משנת 2006, ב-50 ישובים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל למען ילדים ומשפחות המצויים במצבי סיכון. התוכנית ממומנת על ידי הסוכנות היהודית, הפדרציות היהודיות מצפון אמריקה, קרן היסוד, משרד החינוך, רשויות מקומיות וכן תורמים פרטיים מישראל ומרחבי העולם. ייחודיותה של התוכנית טמון במודל הנאמנות המהווה גורם מפתח בהצלחתם של הילדים ומשפחותיהם. ברחבי הארץ פועלים כיום כ- 300 נאמנות ונאמנים המחויבים לתפקידם ולשינוי החברתי אותו העמותה מובילה. בנוסף, הנאמנים מלווים באופן מקצועי כ 14,000 -ילדים והורים מידי שנה. לצורך כך, עוברים הנאמנים הכשרה מקצועית מותאמת ומקבלים ליווי אישי וקבוצתי קבוע. פותחים עתיד פועלת להעניק לילדים ומשפחותיהם בטחון, כלים והזדמנות שווה לממש את הפוטנציאל האישי הטמון בהם תוך הנגשת השירותים החברתיים, עידוד מעורבות משפחתית ויצירת סביבה חינוכית תומכת.

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן