מעיריית חולון לבאר יעקב. תכירו את ראש מנהל החינוך החדשה: סיגל פתאל

סיגל פתאל נבחרה אמש לראש מנהל החינו החדשה בעיר

באר יעקב התחדשה לקראת חג הפסח בראש מנהל חינוך חדשה: סיגל פתאל שמה.

“כולכם יודעים שהמשרה החשובה ביותר בעירייה מבחינתי בשלב זה היא ראש מנהל חינוך. דמות דומיננטית, פורצת דרך, יוזמת ואחראית שתצעיד את מערכת החינוך של באר יעקב למובילה בישראל!”, כתב ראש העיר ניסים גוזלן.

לדבריו, “לאחר תקופה ארוכה של בחינת מועמדים רבים ולאחר מספר מכרזים שלא הניבו פרי, אני גאה ושמח להכיר לכם את הגב’ סיגל פתאל בה בחרנו אמש פה אחד כמועמדת הראויה ביותר לתפקיד החשוב ביותר.

סיגל מכהנת בהצלחה רבה בשנים האחרונות כמנהלת האגף לחינוך יסודי בעיריית חולון הכולל למעלה מ30 בתי ספר יסודיים. לפני כן פיקחה מטעם משרד החינוך ברשויות הרצליה, רמת השרון, כפר שמריהו וכמובן ביצעה תפקידים חינוכיים נוספים שקצרה היריעה מלהכיל.

סיגל בעלת ניסיון רב במערכות החינוך. בכל התפקידים בהם כיהנה היא הובילה תהליכים פדגוגיים קצרי וארוכה טווח, מעבר לפדגוגיה וקידום ההישגים הלימודיים קידמה וטיפחה גם את תחומי המנהיגות, מצוינות, חדשנות, קיימות ופיתוח צוותי הוראה.

סיגל בעלת תואר ראשון ושני בתחומי החינוך והייעוץ החינוכי וסיימה בהצטיינות בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב.

סיגל אף זכתה בתואר “אשת חינוך מצטיינת” לשנת תשע”א מטעם משרד החינוך ועובדת מצטיינת מטעם נציבות שירות המדינה בשנת 2017.

אנחנו ניתן לסיגל את כל התקציבים, הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו בצירוף תמיכה רחבה כאשר המשימות הראשונות שלנו יהיו בניית תכנית אב 2030 לחינוך בד בבד עם קידום הישגים”.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן