מעבר משילוב לשותפות: ערב ההוקרה המסורתי למשפחות המיוחדות במודיעין

“זכינו להגירה חיובית של 140-100 משפחות מיוחדות אל העיר מידי שנה, כי זאת הגאווה שלנו – היותנו ספינת דגל מובילה של איך צריך להתבצע שילוב חברתי נכון במדינת ישראל”, אמר עמיעד טאוב, סגן ומ”מ ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים

בשבוע שעבר, התקיים ערב הוקרה למשפחות המיוחדות בעיר מודיעין מכבים רעות. האירוע מתקיים מידי שנה כהוקרה לאלפי המשפחות המיוחדות בעיר בגין תרומתן לחוסן ולהכלה הקהילתית.

הערב נפתח בהופעה מרגשת של הלהקה העירונית המשולבת “קולות שלובים” בהובלת לב לופטוס, ונמשך במופע סטנדאפ של קצין חיוך ראשי, גיא הוכמן, שהתרשם מאוד מהשותפות המיוחדת בעיר.

האירוע, שנערך בהשתתפות קהילת ההורים, אנשי מקצוע ומובילים חברתיים, הדגיש את חשיבות השותפות בין משפחות עם צרכים מיוחדים לבין הקהילה כולה.

מי שייסד את האירוע משנת 2019 הוא עמיעד טאוב, סגן ומ”מ ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים. נשא דברים ואמר: “זכינו להגירה חיובית של 140-100 משפחות מיוחדות אל העיר מידי שנה, כי זאת הגאווה שלנו – היותנו ספינת דגל מובילה של איך צריך להתבצע שילוב חברתי נכון במדינת ישראל”. עוד הוסיף טאוב “אנחנו עובדים בימים אלה על תוכנית אב עירונית – MODIIN EXTRABILIT

התוכנית עוסקת ביצירת רצף שירותים עירוניים החל מדיור ותעסוקה וכלה בהשכלה, פנאי והכלה וכן מדברת על גישה שבה אנחנו רואים את היש ולא את האין של כל אדם עם מוגבלות, ומבינים שאדם שמתמודד עם מוגבלות מפתח חושים אחרים, יכולות ויתרונות, שאם החברה תדע להכיר ולהוקיר, היא תרוויח המון”.

מרינה שדה, ראש אגף שירותים חברתיים: “כמידי שנה, אגף השירותים החברתיים מוקיר את המשפחות המיוחדות אותם אנו מלווים כל השנה. אנו שמחים לאפשר אתנחתא מחיי היומיום המורכבים והעמוסים עבור המשפחות. העובדים הסוציאליים בתחום הצרכים המיוחדים שמכירים את המשפחות ונותנים להם מענים פגשו אותם גם ביום הזה וימשיכו כמובן ללוות אותם בכל מה שנדרש”.

עו”ס ענת נהור, ראש צוות צרכים מיוחדים דיברה על המחויבות של האגף לקהילת ההורים המיוחדים בעיר.

עו”ד לילי גורדון שרגא, יו”ר הנהגת ההורים המיוחדים, דיברה על השותפות הפורה בין נציגות ההורים לרשות ועל התוכניות העתידיות.

הדוברים ביקשו להודות לעו”סיות וצוות צרכים מיוחדים, לסיגל חדד, מנהלת הפרויקטים, שיחד עם יעל שטיינמץ, מנהלת המרכז למשפחה, הפיקו את האירוע ולכל ההורים והמשפחות המיוחדות במודיעין מכבים רעות.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן