מנכ”ל זק”א העניק אות הוקרה למנכ”ל בנק יהב אבשלום בוסקילה

פגישה מרגשת נערכה בבניין בנק יהב בירושלים בין מנכ”ל ארגון זק”א, דובי ויסנשטרן ומנכ”ל בנק יהב, אבשלום בוסקילה

פגישה מרגשת נערכה בבניין בנק יהב בירושלים בין מנכ”ל ארגון זק”א, דובי ויסנשטרן ומנכ”ל בנק יהב, אבשלום בוסקילה, להוקרה על שיתוף הפעולה בין הבנק לבין ארגון “זק”א” שעושים עבודת קודש במשך כל השנה ובמיוחד בימים קשים אלה בזיהוי ואיתור חללים רבים, שנהרגו במלחמה בדרום. במעמד זה העניק ויסנשטרן לבוסקילה אות הוקרה מהארגון ומתנדביו והודה לו על תרומתו המשמעותית של בנק יהב לזק”א. מנכ”ל יהב מצידו הביע בפני מנכ”ל זק”א את הערכתו הרבה לפעילות הארגון.

מנכ”ל בנק יהב, אבשלום בוסקילה: “אני נפעם ומתמלא השראה עמוקה מהמאמצים יוצאי הדופן של ארגון זק”א ומתנדביו, וממסירותו הבלתי מעורערת של הארגון לעם ישראל. בפגישתנו שמעתי מדובי על העבודה הבלתי אפשרית שהארגון עושה מאז ה-7 באוקטובר ועל האתגרים איתם נאלצים להתמודד מתנדבי זק”א כל יום ביומו. בנק יהב גאה להרחיב את תמיכתו לזק”א מתוך הכרה במשימה הקדושה המונחת על כתפי הארגון החשוב והייחודי הזה. יהי רצון ששיתוף הפעולה הזה ישמש עדות לכוחה של הערבות ההדדית והאחדות בישראל.”

מנכ”ל זק”א, דובי ויסנשטרן: “החיבוק שאנו מקבלים מעם ישראל בכלל ומבנק יהב בפרט נותן לנו את הכוח לחזור יום אחרי יום לשטח בדרום ולעשות את מלאכת הקודש הקשה מכל בטיפול בנרצחים הקדושים ולהביאם לקבר ישראל. אני מבקש להודות להנהלת הבנק על התמיכה במתנדבי ארגון זק”א”

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יוסי זליגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן