ממשיכים במסורת: כ-2,000 איש השתתפו באירוע יום רטוב בגן התשעה באור יהודה

אור יהודה חגגה עם שלל אטרקציות משולבות מים וקצף לכל המשפחה, כולל שלל מגלשות לכל הגילים במסגרת אירועי הקיץ לתושבים. ראש העיר, ליאת שוחט: “מחזק את תחושת הקהילה והחיבור שלנו”

כ-2,000 תושבים ומשפחות עם ילדים נהנו מיום רטוב באירוע המסורתי שמתקיים מדי שנה בגן התשעה במה שהפך לאירוע קהילתי רב משתתפים לכל הגילים.

האירוע התקיים בהובלת אגף תרבות ואירועים בניהולה של חנה פיזואטי יוסף, וכלל מגוון אטרקציות מהנות משולבות עם מים וקצף שסיפקו שעות של הנאה לכל המשתתפים, כל זאת במסגרת אירועי הקיץ לתושבים בכניסה חופשית.

האירוע כלל מגלשות קצף מרהיבות, מתחם שפריצים שבו ניתן היה להתרענן, מגלשות פיראטים שהוסיפו אווירת הרפתקאות, מתחם ג’ימבורי לקטנטנים, מגלשות בגובה 5 ו-6 מטרים לאוהבי האתגרים, בריכות עם סירות פדלים, מבוך מלחמת מים מותח, תותח קצף ופינות ישיבה לנוח ולהירגע.

הילדים נהנו גם מארטיקים קרירים, מתנפחים גדולים ודמויות שטח שהוסיפו לצבעוניות האירוע.

בנוסף, נהנו ההורים ממתחם טיפולים שהיה מיועד לעיסויים ולטיפולי שיאצו עם מטפלים מקצועיים. נפרסו מיטות טיפולים בהן יכלו המבוגרים לשחרר מעט לחצים ושרירים תפוסים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה:

“יום רטוב הוא דוגמה נפלאה ליכולת שלנו בעיר לספק חוויות ייחודיות ומהנות לכל המשפחה. האירוע הזה מחזק את תחושת הקהילה והחיבור שלנו, ואני שמחה לראות את התושבים נהנים ויוצרים זיכרונות משותפים. נמשיך לפעול כדי להביא עוד אירועים כאלה לעיר שלנו”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן