ממני ממטרה ועד עדן חסון: גן יבנה נערכת לחגיגות סוכות

ממני ממטרה עד עדן חסון וטונה – סוכות מוזיקלי לכל המשפחה יתקיים בין התאריכים 20-22.10 בפארק רונה רמון בגן יבנה

המועצה המקומית גן יבנה ומתנ"ס גן יבנה גאים להציג את "סוכות מוזיקלי" – אירוע חגיגי וססגוני שיתקיים בפארק ע"ש רונה רמון במהלך חול המועד סוכות, ויכלול שלושה ימים של מופעים מוזיקליים מגוונים לכל הגילאים. 

הפסטיבל יפתח במופע קצבי ושמח במיוחד לילדים עם כוכב הילדים האהוב מני ממטרה ושרי פופ (20.10, 17:30), שימלאו את הפארק בצחוק, אנרגיה ושירים שכולם אוהבים. כלל הכרטיסים למופע של מני ממטרה אזלו. 

למחרת (21.10, 21:00) יתקיים מופע מרכזי עם הזמר עדן חסון שיבצע את להיטיו הגדולים בליווי  אמנים מוכשרים כמו דנה לפידות ("דנה בנדנה"), דניאל נורני, דני שושן (הצ'רצ'ילים), אנדי ווטס ואילן הלל. את סדרת המופעים יחתום טונה (22.10, 21:00) עם הופעה מחשמלת וסוחפת שתשאיר את הקהל נרגש.

"סוכות מוזיקלי" מציע מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים שיתאימו לכל טעם, החל ממוזיקה לילדים, דרך פופ ים תיכוני ועד היפ הופ וראפ, ומבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.  מעבר למופעים המרכזיים, יתקיימו בפארק פעילויות נוספות לכל המשפחה, דוכני מזון ושתייה, פינות יצירה ועוד, והכל באווירה חגיגית ושמחה. 

הכרטיסים למופע של מני ממטרה אזלו, אך אל דאגה – עדיין ניתן לרכוש כרטיסים למופעים של עדן חסון וטונה באתר מתנ"ס גן יבנה! המארגנים צופים כי הביקוש למופעים יהיה גבוה וממליצים לרכוש כרטיסים בהקדם האפשרי, על מנת להבטיח את מקומכם באירוע. האירועים יתקיימו כסדרם בהתאם להנחיות פיקוד העורף. 

 

◼️ לחדשות גן יבנה   לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שי פרנקו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן