מכבי שירותי בריאות: החלה רפורמת מכשירי שיקום וניידות

בהתאם לרפורמה, מכבי תספק לחבריה בעלי מגבלה או נכות קבועים, אביזרי שיקום וניידות ותהיה אחראית אחראים לבצע את כל שלבי התהליך – משלב ההערכה עד לקבלת האביזר המתאים ביותר

יבטיח שירות זמין, יעיל ומקצועי: מכבי החלה ביישום רפורמת מכשירי שיקום וניידות

מכבי שירות בריאות החלה באספקת מכשירי שיקום וניידות – מכיסאות גלגלים ועד למנופים חשמליים, זאת בהתאם לכניסתה לתוקף של רפורמת משרד הבריאות בנושא שתבוצע בכמה שלבים.

למעלה משנה שנערכים במכבי לכניסת הרפורמה, אשר מעבירה לקופות החולים את האחריות לאספקת מכשירי שיקום וניידות. כל הצוותים מחטיבות המטה והמחוזות נערכו להקמת שירות חוצה ארגון, יעיל ומתקדם, על-ידי פיתוח מערכות מידע מותאמות, החתמת ספקי שרות איכותיים והדרכת כל הצוותים.

בהתאם לרפורמה, מכבי תספק לחבריה בעלי מגבלה או נכות קבועים, אביזרי שיקום וניידות ותהיה אחראית אחראים לבצע את כל שלבי התהליך – משלב ההערכה עד לקבלת האביזר המתאים ביותר.

מנכ”לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי:

“מכבי ערוכה מזה זמן רב ליישום הרפורמה לרווחת כ-2.7 מיליון חבריה מדן ועד אילת. חבר מכבי שפונה, פוגש מעטפת שירות מקצועית ורציפה, לצד הליך בקשה פשוט וידידותי, וסטנרדט גבוה בשירות שניתן. אין ספק כי מכבי תוביל גם בנושא חשוב זה״.

מידע נוסף ניתן לקרוא באתר מכבי שירותי בריאות.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן