מכבי חיפה היא הזוכה באות הנשיא בספורט

גם הפועל ומכבי ת”א, בית”ר ירושלים וההתאחדות לכדורגל- זכו לאותות הוקרה האותות ניתנו על-ידי עמותת ערכים בספורט ובית הנשיא על עשייה קהילתית וחברתית משמעותית במלחמה; נשיא המדינה: “הספורט הוא מקור לחיים”

אות הנשיא בספורט, ביוזמת עמותת ערכים בספורט ובשיתוף בית הנשיא, הוענק היום בבית הנשיא. האות ניתן למועדונים מקצועניים בכדורגל (ליגת העל והלאומית), כדורסל (נשים וגברים) על הצטיינות בעשייה ובתרומה חברתית – קהילתית, בסימן מלחמת חרבות ברזל ואירועי ה-7.10 ותרומת מרחב הספורט לחיזוק החוסן החברתי.

באירוע שהתקיים בבית הנשיא הגיעו בכירי עולם הספורט, ביניהם: שינו זוארץ, יו”ר ההתאחדות בכדורגל; עמוס פרישמן, יו”ר איגוד הכדורסל; ניב גולדשטיין, מנכ”ל ההתאחדות לכדורגל; דיויד בסן, מנכ”ל מינהלת הכדורסל גברים; דנה סנדר, יו”ר מינהלת כדורסל נשים; יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה; אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב”ש; ח”כ סימון דוידסון, יו”ר ועדת הספורט של הכנסת; מוחמד אבו יונס, יו”ר בני סכנין ועוד.

האירוע החל בשיח בין בכירי הספורט לבין הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, בה העלו אנשי הספורט את האתגרים מאז ה-7.10 ובמהלך המלחמה. בין השאר עלה הקושי שבדו קיום בין ערבים לבין יהודים והעובדה כי למרות הקשיים, עולם הספורט יודע להכיל את המתחים ולהתמודד איתם בהצלחה.

טל ספיר, אוהד מכבי חיפה, שנפצע כחייל במתקפה הרצחנית של חמאס ושוקם בהצלחה, הגיע לטקס והצטרף ליעקב שחר ולמנכ”ל איציק עובדיה בקבלת האות מנישא המדינה. האות ניתן על ידי איציק קורנפיין, יו”ר ועדת אות הנשיא.

רשימת הזוכים: אות הנשיא על הצטיינות בעשייה חברתית קהילתית- מכבי חיפה כדורגל; אות הנשיא ציון לשבח עבור עשייה חברתית קהילתית במסגרת מלחמת חרבות ברזל- בית”ר ירושלים כדורגל, מכבי ת”א כדורגל והפועל ת”א כדורגל; אות הוקרה על עשייה חברתית במלחמה- בני יהודה כדורגל, הפועל ירושלים כדורסל גברים והפועל לב ירושלים כדורסל נשים; אות הנשיא להובלת מיזם ייחודי במסגרת “חברות ברזל”-איגוד האופניים וההתאחדות לכדורגל.

נשיא מהמדינה יצחק הרצוג אמר: במהלך המלחמה מבינים שספורט הוא לעולם לא רק ספורט אלא חוט מקשר לחיים ומקור למצויינות ומסגולות. כוח מחייה לגוף ולנפש וכוח שבונה קהילה, ושייכות. בביקורים שלנו בקהילות שנפגעו עלה הצורך בספורט וחזרה לשגרה של אימונים ותחרויות ספורט. שועלי כפר עזה נלחמים להשבת החטופים ויצאו למשלחת. הסולידריות בספורט עם החטופים והאכב הישראלי חוצת מגזרים, מחנות פוליטיים וצבעי קבוצות. אני מודה לערכים בספורט על הפעילות הנפלאה”.

נורית דאבוש, יו”ר ערכים בספורט: “בזכות הספורט הצלחנו בזמנים קשים של מלחמה להגשים חלומות. העוצמה הפנימית והחוסן האישי של העוסקים בספורט סייעו לבנות חוסן קהילתי ולאומי. בתקופה הזאת המילים ערבות הדדית מקבלים משמעות אמיתית. יחד עם בית הנשיא אנחנו אומרים תודה לכל העוסקים במלאכה החשובה, של חיזוק החוסן בקהילות השונות והסיוע לילדים ונוער בתקופה המאתגרת.”

בתאל גרבי, מנכ”לית ערכים בספורט, שהחתה את האירוע, הוסיפה: “אין חולק כי לספורט תפקיד משמעותי בהענקת חוסן ועוצמה לפרט, לקהילה ולחברה גם בשגרה ובטח בשעת חירום זו. אני מודה לכל הקבוצות, שנרתמו בימים לא פשוטים וקידמו מיזמים מרגשים ומעוררי השראה. וכמובן תודה לחברים בבית הנשיא, השותפים לדרך, שידעו להרים את הפרויקט לגבהים כמו שרק הם יודעים.”

 

◼️ לקבוצת ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ ערכים בספורט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן