מי ניסה להבריח טבק לנרגילה מטאבה??

עובדי המכס במעבר גבול טאבה סיכלו ניסיון להבריח 100 ק”ג של טבק לנרגילה

בודקי מעבר הגבול “בגין” שבטאבה מנעו אתמול ניסיון הברחה של כ-100 ק”ג טבק לנרגילה על ידי שני תושבי עראבה, בעת ששבו עם רכבם ממצרים.

בדיקה יסודית של כבודתם האישית של הנוסעים העלתה כי הם נכנסו לאולם המכס במסלול הירוק ולא הצהירו בפני המכס על כ-6 ק”ג של הטבק שברשותם. חשדם של בודקי המכס הביא להעמקת הבדיקה גם ברכבם.

לתדהמת בודקי המכס וחוקרי יחידת הסמים של המכס במקום, נמצאו לא פחות מ-93 ק”ג של טבק לנרגילה שהוטמנו והוחבאו בצורה יסודית ומקצועית בחללים שונים ברכב. שיקוף של הגלגל הרזרבי ברכב העלה כי גם בו הטמינו החשודים חבילות של טבק לנרגילה.

החשודים נחקרו על ידי חוקרי המכס והכחישו כל קשר לטבק שנמצא ברכב, הרשום על שם אחד המעורבים. ערך המסים בגין ניסיון הברחה זה עומד על סכום של כ- 40,000 ₪. בסיום החקירה יועבר התיק למחלקה המשפטית של המכס לשם הגשת כתב אישום בגין העבירה.

צילום: דוברות רשות המיסים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן