מי זו ד"ר מלצב שזכתה לשלט חוצות בנס ציונה?

כך עשתה משפחה של מטופלים מרוצה

עם תחילת השנה החדשה וראש השנה שבפתח ולאחר שנה מאתגרת ומטלטלת, יש רגעים קטנים של חסד שאינם מובנים מאליהם – מחווה אחת, מילה טובה, שלפעמים יש להן כוח רב יותר ממה שנדמה.

כך עשתה משפחת הלפרט מנס ציונה, שבחרה להודות בדרך ייחודית ומרגשת לרופאת המשפחה שלהם – ד"ר אלה מלצב, רופאת משפחה ותיקה ומוערכת ממכבי שירותי בריאות.

מזה שנים, ד"ר מלצב מלווה משפחות בעיר ומעניקה להן טיפול מקצועי, אישי ואכפתי, כאשר כל ביקור אצלה הופך לרגע של דאגה אמיתית ותחושת ביטחון.

השנה, משפחת הלפרט שהתרשמה מהמקצועיות, מהמסירות והחום של ד"ר אלה מלצב לאורך השנים, ביקשה להודות לה באופן יוצא דופן. הם פרסמו שלט חוצות עם ברכה אישית ומרגשת לרגל ראש השנה, המביע את הערכתם העמוקה על הטיפול המסור והדאגה האינסופית.

בזמן שבו כולנו מחפשים דרכים לברך ולהביע הערכה לקראת השנה החדשה, השלט הזה מסמל את הכוח של מילות תודה ומחוות קטנות, והקשר החם שנרקם בין רופאים למטופלים. ד"ר מלצב היא דוגמה מובהקת לצוות הרופאים של מכבי, שאינם רק מומחים בתחומם אלא גם מלווים את מטופליהם עם לב גדול ויחס אישי.

אגב, המחווה הזו הייתה גם חלק מקמפיין עירוני להבעת תודה לאנשים שעושים לנו טוב בחיים, כל אחד בדרכו, אבל אין ספק שד"ר מלצב תפסה מקום מיוחד בלב אותה משפחה מנס ציונה.

שנה טובה ומלאה ברגעים של חסד ואהבת חינם – כי זה בדיוק מה שכולנו צריכים עכשיו.

 

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ מכבי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן