מי הם שיאני ימי המילואים של גני תקווה? 

מצדיעים להם: גני תקווה במחווה מרגשת לכבוד חיילי המילואים

מבנה עיריית גני תקווה הואר אמש בכחול לבן לכבוד חיילי המילואים שעצרו את חייהם בשבת השחורה והתגייסו לצה”ל, בכדי להגן על המדינה. צפו במחווה המרגשת והכירו את שיאני ימי המילואים של העיר גני תקווה

 

גאווה העיר: מבנה העירייה הואר בגני תקווה בצבעי כחול לבן כאות כבוד והצדעה לחיילי המילואים של העיר שמתחילת מלחמת ‘חרבות ברזל’ עצרו את חייהם ופעלו למען הגנת המולדת.

 

 

בשבוע שעבר אירחה ראש העיר ליזי דלריצ’ה את המילואמניקים המצטיינים של העיר ששירתו בהכי הרבה ימי מילואים מתחילת המלחמה.

ברשימת שיאני המילואים של העיר נמנים: סתיו עציוני, גולן דודי, אור עיני, ניר בכר, מאי אסתר מירסקי, רעות קעטבי, יפים ויגלמן, יהונתן וקנין, עדי מור, אורי אסמן, גדעון יצחקי, ניצה רוקני, ואסף אסולין.

לצד אלו מתווספים תושבים נוספים ששירתו כמות גדולה של ימי מילואים מתחילת מלחמת ‘חרבות ברזל’.

 

חיילי המילואים נדרשים להתמודד עם אתגרים רבים הכוללים ניתוק ממושך ממשפחותיהם, מאמץ פיזי ונפשי רב, והתמודדות עם סיכונים ביטחוניים.

משפחות המילואימניקים נאלצות להתמודד עם היעדרות ממושכת של אחד ההורים. הפרידה הפתאומית משבשת את השגרה המשפחתית ויוצרת מתחים ולחצים בתוך הבית.

בנוסף, הדאגה לביטחון החייל המשרת מוסיפה למתח הנפשי של בני המשפחה שנשארו בבית. הנתק מהחיים האזרחיים ומחיי המשפחה דורש הקרבה אישית עצומה, ולעיתים החיילים חווים תחושת אובדן וזמן יקר שלא ניתן להשיב.

 

חזרתם לשגרה האזרחית לאחר השירות מצריכה תקופת הסתגלות מחודשת, הכוללת טיפול בבעיות שצצו בזמן היעדרותם במקומות העבודה ושיקום הקשרים המשפחתיים. האתגרים הרבים הללו מדגישים את החשיבות והערכה שעלינו להעניק לחיילי המילואים, המקריבים רבות למען ביטחוננו.

 

ראש עיריית גני תקווה, ליזי דלריצ’ה: “עיריית גני תקווה מעניקה רוח גבית לחיילי המילואים ואנו פועלים בכדי לסייע להם בכל מסגרת. כצעד של הוקרה והערכה, אנו נפרסם בקרוב הטבות ייחודיות עבורם, שמטרתן להראות להם עד כמה אנו מעריכים את תרומתם ואת מסירותם. אנו שמחים להאיר את מבנה העירייה בכחול-לבן ולהביע את ההערכתינו העמוקה לחיילי המילואים. האור הזה מסמל את האומץ, ההקרבה והמסירות שלהם, והוא נועד להזכיר לנו את גודל ההקרבה שלהם ואת חובתנו לתמוך בהם בכל דרך אפשרית.  אנו פועלים בימים בכדי להעניק מגוון רחב של הטבות למשרתי המילואים בעיר. אנו מצדיעים להם ומודים להם מקרב לב על המסירות וההקרבה.”

 

סא”ל ניצה רוקני, מפקדת המשא”ן העורפי באוגדה 99 סיפרה על פעילותה מתחילת המלחמה: “מתוקף תפקידי, אני אחראית על הטיפול באנשים בכלל ההיבטים ואין חשוב ורגיש מזה, בעיקר בעיתות מלחמה. מערך המילואים מהווה עוגן איתן ובסיס יציב לפעילותו של הצבא. מבחינתי להיקרא לדגל זאת זכות גדולה ואעשה זאת כל עוד אדרש לכך”.

 

סא”ל עדי מור, מפקדת מלכ”א לגיוס אמצעים ליחידות המילואים הוסיפה: “כמפקדת מלכא אגד לגיוס אמצעים ורישום מתקנים מנהלת  מערך גדול אנשי מילואים על כל נגזרותיו, לרבות  מענה ומעטפת לוגיסטית של שטחי גיוס אמצעים  מצפון ועד דרום. האגד מהווה ציר חשוב לביצוע משימות יחידות צה״ל במהלך הלחימה בדגש על היכולת למול התרחיש שחווינו ב7.10 שכמותו לא היה עד היום. כמפקדת, במהלך הלחימה חווינו קשיים הרבים אך יחד עם זאת האמונה  בצה״ל והאמונה  ביכולתו של האגד הביאה אותנו להצלחה. אנשי המילואים הם חלק בלתי נפרד ומחויב ברגעי האמת. רק ביחד ננצח”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן