מיצג מרגש ברמלה: לא שוכחים – זוכרים עד שכולם שבים 

מיצג מרגש במרכז העיר רמלה • רמלה: לא שוכחים – זוכרים עד שכולם שבים 

במלאת שנה לאירועי השבעה באוקטובר, עיריית רמלה יזמה מיצג עוצמתי ומרגש בכיכר הסמוכה לבניין העירייה ובית המשפט. המיצג, אשר עוצב על ידי סוזי בכר מתנדבת תושבת העיר יחד עם צוות עירוני מסור, נועד להזכיר את מאבקנו המתמשך ואת כאבן של 101 משפחות שיקיריהן עדיין מוחזקים בשבי בעזה. כסאות ריקים בצבע צהוב, המסודרים בצורה מעגלית בכיכר, מסמלים את החטופים שטרם שבו לביתם על שתי כיסאות אף הונחו בובות במטרה להזכיר כי שני ילדי משפחת ביבס בין החטופים.

המיצג הזה, שמעורר בליבם של תושבי העיר תחושת אחדות ואחריות משותפת, הוא רק חלק מהפעולות הרבות שעיריית רמלה קיימה לאורך השנה האחרונה לזכר נפגעי האסון. הערב יתקיים טקס זיכרון מיוחד באולם אשכול הפיס, בו נזכיר את הנופלים, ונביע את התקווה והנחישות לשובם הבטוח של כל החטופים.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל הודה לסוזי המתנדבת ולצוות העירייה על עשייתם המרגשת להנצחת זכרם של החטופים: “אנחנו נמשיך לזכור אותם ולהזכיר לכולם את כאב המשפחות. כולנו תפילה ונחושים לראות את שובם בקרוב.”

המיצג מהווה חלק בלתי נפרד מפעילות עירונית רחבת היקף שנעשתה לאורך כל השנה, אשר כללה ימי זיכרון, פעילויות קהילתיות וחינוכיות, וכן קריאה מתמדת לעמוד לצד המשפחות במאבק להשבת החטופים הביתה.

ציבור התושבים מוזמן להגיע לכיכר העיר ולהשתתף בטקסי הזיכרון המיוחדים, להתרשם מהמיצג המרגש ולהדליק נר זיכרון אישי לכבוד החטופים והנופלים, מתוך תקווה לחיים של שלום וביטחון לכל תושבי המדינה.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן