מילה טובה | חברת פרץ בוני הנגב ארחה 400 חיילים שיצאו להפוגה מעזה במלון ‘תמרה’ באשקלון

“זכות גדולה עבור חברת פרץ בוני הנגב לתרום למפוני קווי העימות שעברו אירועים מטלטלים, ולחיילי צה”ל שנלחמים על הבית של כולנו. אנו רואים זאת כסוג של שליחות והמעט שנוכל לעשות עבורם. ביחד ננצח”.

חברת פרץ בוני הנגב נרתמה מתחילת מלחמת “חרבות ברזל” לטובת מפוני עוטף עזה והדרום, מפוני קו העימות הצפוני וכן עבור חיילי צה”ל.

החברה ארחה כ-400 חיילי צה”ל שיצאו להפוגה מהלחימה בעזה, בשיתוף מלון “תמרה” באשקלון, לזמן התרעננות ומנוחה. החיילים שיצאו לאפטר של 24 שעות נהנו מלינה ופינוקים במלון, חולקו להם חולצות ממותגות והם נהנו מארוחה חמה.

פרץ בוני הנגב גם רכשה במלחמה עשרות אפודים קרמיים לחיילי יחידת מגלן בצה”ל, וכן ציוד אחר לחיילים, כמו מוצרי טואלטיקה וביגוד.

בנוסף, החברה הכשירה כ-20 דירות בפרויקטים שלה במודיעין ובבאר שבע לטובת שיכון המפונים, והקצתה עבורם את הדירות ללא כל עלות לתקופת המלחמה.

החברה הקצתה גם שטח בקניון פרץ סנטר במגדל העמק והקימה מרכז תרומות עבור המפונים והחיילים, שבו נאספות תרומות כמו מוצרי מזון וביגוד, ומוצרי צריכה בסיסיים אחרים. פרץ בוני הנגב אורזת את התרומות ומשנעת אותן ליעדים בהתאם לצורך.

בחודשי המלחמה החברה ערכה אירועים מיוחדים למפונים בקניונים שלה. בקניון פרץ סנטר בדימונה החברה ארחה את משפחות העוטף להפנינג של אהבה ופעילויות ללא עלות, שכלל שלל פעילויות ופינוקים להורים ולילדים.

אלי ביתן, סמנכ”ל שיווק בחברת פרץ בוני הנגב, ציין כי “זו זכות גדולה עבור חברת פרץ בוני הנגב לתרום למפוני קווי העימות שעברו אירועים מטלטלים, ולחיילי צה”ל שנלחמים על הבית של כולנו. אנו רואים זאת כסוג של שליחות והמעט שנוכל לעשות עבורם. ביחד ננצח”.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרץ בוני הנגב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן