מטפלים בעומסי התנועה: ראש עיריית קריית אונו נפגשה עם מנכ"ל נת"ע החדש

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו :"הפגישה היא חלק מהמאמצים המתמשכים שלנו למצוא את הפתרונות הכי טובים למצב התחבורתי בקריית אונו."

ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין, ממשיכה במאמציה לטפל בסוגיות התחבורה שמעסיקות את תושבי העיר. לאחרונה נערכה פגישת עבודה בעירייה עם מנכ"ל נת"ע החדש, איתמר בן מאיר, ונציגים נוספים מטעמו, במטרה להציג בפניהם שורה של נושאים הדורשים פתרון מיידי על מנת להקל על עומסי התנועה ולשפר את התניידות תושבי קריית אונו.

כבר השבוע הורגש שינוי ראשון בצומת קציר/בן גוריון/יצחק נבון,עת טופל הרמזור אשר מיקומו הבעייתי יצר בלבול בקרב הנהגים והוביל לתאונות. בנוסף, באותו הצומת הותרה הפנייה שמאלה מנתיב נוסף המקל על יציאת תושבי השכונה לדרך קציר.

הפגישה מהווה המשך ישיר לפעולות שנוקטת העירייה בראשות רוזנשיין, והיא פרי שיתוף פעולה בין העירייה לתושבים, שהעלו בפניותיהם את הצורך הדחוף בשיפורים בתחום התחבורה. "אני מבינה כמה נושא התחבורה בוער בכולנו, כי כולנו סובלים מזה מדי יום. כפי שאתם רואים, הנושא נמצא על שולחני מהיום בו נכנסתי לתפקיד ואין בכוונתי להרפות", אמרה רוזנשיין.

בפגישה הועלו מספר הצעות לשיפור זרימת התנועה בתוך העיר ומחוצה לה, כולל:

ביטול הפנייה לכביש גהה, שנועדה לצמצם את עומסי התנועה הכבדים המכבידים על הנהגים ביציאה מהעיר.

הוספת פנייה נוספת ימינה לבאים ממזרח בצומת סביון מכביש 461 לכיוון קריית אונו, במטרה להקל על התנועה הנכנסת לעיר.

מנכ"ל נת"ע הביע נכונות לשיתוף פעולה מלא עם העירייה במטרה לבחון את הפתרונות המוצעים לבעיות התחבורה שהוצגו בפגישה. רוזנשיין סיכמה כי נושאי תחבורה ותשתית הם מורכבים ודורשים משאבים וזמן, אך הדגישה את מחויבותה להמשיך ולפעול בכל הערוצים על מנת להביא לשינוי משמעותי עבור תושבי העיר.

"הפגישה היא חלק מהמאמצים המתמשכים שלנו למצוא את הפתרונות הכי טובים למצב התחבורתי בקריית אונו. נבחן כל חלופה לכל בעיה קיימת, כדי שתושבי העיר ירגישו את השינוי ברחובות העיר", הוסיפה.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן