מחר ברחובות: מתחם בדיקות קורונה במתכונת דרייב אין ללא הפניית רופא, דרישה מצוותי החינוך להיבדק

בשבוע הבא צפויה להיפתח מערכת החינוך העירונית לכיתות א'-ד' , ויחד איתה צהרוני החברה העירונית. על מנת למנוע הדבקה ככל שניתן, בטרם פתיחת המערכת החינוך, עיריית רחובות והחברה העירונית הנחו את כל הצוותים החינוכיים להגיע ולהיבדק מחר.

מלבד צוותי החינוך, כל תושב/ת החפצים להיבדק- מוזמנים לעשות כן מחר ללא הפניית רופא וללא עלות.  מחר, יום חמישי, 29.10 ייפתח מתחם הבדיקות באתר הפרדסנות ברחוב אבינועם נחמני. המתחם יפעל בין השעות 14:00-20:00. לא רק עובדי מערכת החינוך העירונית אלא כל תושבי רחובות מוזמנים להגיע ולהיבדק בקלות, ללא הפניית רופא וללא תשלום. יש להגיע עם תעודה מזהה.

מטרת הבדיקות היזומות הינה לגלות חולים "סמויים", המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות. במתחם תהיה הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות – שמירה על מרחק של לפחות שני מטרים מאדם לאדם ועטיית מסכות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן