מזל סרטן: שבוע נהדר לרומנטיקה

עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-14/10/22 ועד ה-20/10/22

מזל סרטן

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להתחבר אל הרופא הפנימי שקיים בתוככם. כדי לעשות זאת יהיה עליכם לעשות שימוש מועיל בידע כזה או אחר, שצברתם עד כה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להתרפא מהפחדים והחששות שמעכבים מכם לקבל את השינוי לו אתם זכאים. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע.

בעבודה: מאבקים שאתם מנהלים אל מול האגו שלכם עשויים לקחת אתכם בשבוע זה למקומות רגשיים שאינם נוחים לכם. כדי שתוכלו לעמוד במשימה, יהיה עליכם לנהוג באיפוק ולא למהר ולחרוץ דין בכול נושא או עניין.

התפתחות רוחנית: השבוע הקרוב מזמן לכם הזדמנות טובה להתחיל ולתת גם לנשמה שלכם קצת לאכול. הרשמה ללימודים, התמקצעות והעשרה כזו או אחרת גם באופן מקוון מומלצים לכם ביותר.

בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר לפני סוף השבוע ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית.

התיקון השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. חג שמחת תורה שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תרבו להתלונן ולקטר – תלונות יזמנו אנרגיה שלילית לתוך חייכם.

אתם חייבים לקרוא גם את זה: זהו קלף הטארוט של שנת תשפ"ג – לפי עוזי הכוהן >> לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן