מזל אריה: שבוע טוב לקדם רעיון

עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-14/10/22 ועד ה-20/10/22

מזל אריה:

השבוע נפתח עם משב רוח אופטימי. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. לזוגות: קרירות וריחוק זוגי יוצרים מתחים בתוך הקשר. המסר שהקלף השבועי מעביר לכם כדי לתקן את הדבר, מדבר על כך ששיתוף פעולה ויצירת תחומי עניין משטתפים עם בן הזוג, יתנו לכם את היכולת ליצור אווירה טובה יותר.זהו שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם קצת ריענון על ידי ויצירת אווירה שיתופית שתוביל לשיח. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. הציטוט השבועי: "אל תחכו עד שהכל בדיוק כמו שאתם רוצים שהוא יהיה. זה לעולם לא יהיה מושלם. תמיד יהיו אתגרים, מכשולים, ותנאים שהם הרבה פחות ממושלמים. אז מה? צאו לדרך עכשיו. עם כל מדרגה שתעלו תתחזקו יותר ויותר, תהיו יותר מיומנים, יותר בטוחים בעצמכם ויותר ויותר מצליחים". מארק ויקטור הנסן. המשך חד שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

אתם חייבים לקרוא גם את זה: זהו קלף הטארוט של שנת תשפ"ג – לפי עוזי הכוהן >> לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן