מועדון הפועל לוד החליט לקרוא לקבוצה על שם בני רגב ז"ל

בהפועל לוד מתחילים בהכנות הקדחתניות לקראת עונת 2024/25 בליגה א' דרום.

בשל פטירתו של ראש העיר לשעבר, בני רגב ז"ל, הוחלט במועדון הפועל לוד, כי החל מהעונה הקרובה, שם הקבוצה יהיה "הפועל בני רגב לוד". עוד מציין יו"ר הקבוצה, אופיר רגב, כי הקבוצה תפתח את העונה באפס חובות והתחייבויות.

בהפועל לוד מתחילים בהכנות הקדחתניות לקראת עונת 2024/25 בליגה א' דרום. לאחר מותו של בני רגב ז"ל, ראש העיר ויו"ר המועדון בעבר, שהיה חלק מהזכייה בגביע המדינה בעונת 1983/84, הוחלט במועדון לקרוא לקבוצה הבוגרת על שמו, בדומה לשמו החדש של האצטדיון העירוני.

תמיכת ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, וממלא מקומו, יוסי הרוש בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער של המועדון החזק בלוד תגדל אפילו יותר מבשנים עברו.

משפחת רגב והאוהדים הרבים של מועדון הכדורגל, מייחלים ומצפים לעונה טובה וראויה, שתביא את הקבוצה הבוגרת אל מקום גבוה בצמרת ליגה א' דרום, ליגה שתכיל בעונה הקרובה לא פחות מ-17 קבוצות.

מאמנה החדש של "הפועל בני רגב לוד", איציק שלום, ערך לאחרונה מיונים לשחקנים חדשים.

השבוע תפתח הקבוצה את אימוניה באופן רשמי לקראת עונת 2024/25. בדומה לעונה החולפת, יו"ר המועדון, אופיר רגב, מתכוון גם בעונה הקרובה לתת במה לשחקנים צעירים, שיחזקו את שלד הקבוצה המורכב משחקנים טובים ומנוסים, דוגמת: אופק יפרח, דניאל אגמי, עוז יפרח, רון יוסף ואושר זכאי. "נעמיד קבוצה איכותית וטובה", הבטיח יו"ר המועדון. נאחל בהצלחה ל"הפועל בני רגב לוד".

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
דוד
3 months ago

כל הכבוד צעד נבון ביותר

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
דוד
3 months ago

כל הכבוד צעד נבון ביותר

דילוג לתוכן