מודיעין : מי מונתה למנהלת הבית ספר ארץ הצבר ?

בימים אלה מודיע מנהל החינוך בעירייה על מינויה של מירב זיידמן,

בימים אלה מודיע מנהל החינוך בעירייה על מינויה של מירב זיידמן, לניהול בית הספר היסודי הממלכתי החדש, “ארץ הצבר”, בשכונת מורשת. 

מירב מביאה עמה ניסיון וידע מקצועי רב, אשר מעניק לה ולקהילת בית הספר הנמצא בתחילת דרכו, יתרון משמעותי בזכות תפקידה הקודם בבית הספר “ענבלים” בו הייתה שותפה מלאה מרגע הקמתו. בתפקידה האחרון כסגנית מנהלת בית הספר שימשה מירב כיד ימינה של מנהלת בית הספר על כל המשתמע מכך, לרבות קליטת תלמידים במעברים מחוץ לעיר ובתוך העיר, פיתוח צוות וגיבושו לתרבות בית ספרית ושפה משותפת, הטמעת תכניות פדגוגיות, יזמות, חדשנות ופריצות דרך. כמו כן, שימשה מירב כמחנכת ומורה מקצועית למקצוע הליבה עברית בשכבות הגבוהות, הייתה רכזת תכנית “אמירים” ומדריכה בפרויקט חברתי-ערכי, רכזת חברתית ועוד שלל תפקידים בבית הספר.

מירב הינה בעלת תואר M.A בחוג למדיניות ומנהל בחינוך מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר B.ED בהתמחות בלשון עברית מטעם מכללת לוינסקי לחינוך. לפני כשנה עברה תכנית הכשרת מנהלים.

מירב זיידמן בירכה על הבחירה בה והוסיפה כי: “אני שמחה ונרגשת ומגיעה עם המון אנרגיות להקים בית ספר צומח ולתת לו את הייחודיות, הצבע והגוון שיקדמו את קהילת ההורים והתלמידים יחד עם הצוות החינוכי לשיתופי פעולה, תחושת שייכות וביטחון והמון יצירתיות ויוזמה”. 

מינהל החינוך בעירייה מברך את מירב על בחירתה ואת הקהילה ומאחל הצלחה רבה.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן