מה קרה לפנות בוקר באור יהודה?

ראש העיר, ליאת שוחט, הזניקה את העובדים החל מ-4:30 לפנות בוקר כדי לתרגל תרחיש של נפילת טיל. במסגרת האירוע, נפרסו חפ"ק ומרכז משפחות ותוגבר המוקד העירוני.

דרמה באור יהודה לפנות בוקר? ראש העיר, ליאת שוחט, הזניקה את עובדי העירייה החל מ-4:30 לפנות בוקר כדי לתרגל תרחיש המדמה נפילת טיל.

עיריית אור יהודה ממשיכה לעבוד מסביב לשעון כדי לתרגל את נושא החירום, אבל הפעם היא הוסיפה אתגר לעובדי העירייה כשהקפיצה אותם במפתיע לפנות בוקר. ראש העיר, ליאת שוחט, יזמה תרגול פתע כאשר החל מ-4.30 לפנות בוקר קיבלו עובדי העירייה טלפונים להגיע לעיר, כל זאת כדי לדמות מצב של נפילת טיל באיזור התעשייה ולבדוק כיצד מתמודדים העובדים עם התרחיש המדובר.

התרגיל עצמו התקיים בתיאום עם פיקוד העורף שבנה את מתווה התרגיל. ראש העיר, ליאת שוחט, ומנכ"ל העירייה, גיל ממון, הוקפצו לשטח ואל מרכז ההפעלה יחד עם מנהלי המכלולים העובדים בחירום וכמובן העובדים שמטפלים במענה לאוכלוסייה ובסגירת הציר.

על פי תרחיש הייחוס, התקיימה נפילת טיל ברחוב אריאל שרון שפערה מכתש. בהתאם לכך, הוצף המוקד העירוני בשיחות של תושבים מודאגים. תוך זמן קצר, תוגבר המוקד העירוני באנשי צוות שסיפקו מענים לשאלות שעלו. מכלול המבצעי תיכלל את האירוע, כשבמקביל, נסגר קטע מרחוב אריאל שרון, נפרס חפ"ק בניהול העירייה, נפרס מרכז משפחות שמתופעל על ידי מכלול אוכלוסייה, והועברו הודעות לתושבים על ידי מכלול מידע לציבור באמצעות מידע שהועבר על ידי ראש העיר, ליאת שוחט. הזירה נוהלה בשטח ובמקביל במרכז ההפעלה שהוזן במידעים השונים.

בנוסף, מכלול ההנדסה בדק את הצורך בשימוש במהנדס למבנים מסוכנים ובאיתור הזירה מבחינת התשתיות. מכלול לוגיסטיקה סיפק מענה תוך זמן קצר עם חסימות ופריסת הכלים בשטח. מכלול חינוך סיפק את המידע באופן שוטף אודות התלמידים הלומדים באיזור.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: "התרגילים וההיערכות לחירום הפכו לחלק אינטגרלי מהעבודה השוטפת של העירייה, ואני שמחה שיש לנו את ההזדמנות לשפצר ולדייק את האופן שבו העירייה מספקים מענים בחירום. ראיתי לנכון לקיים תרגיל מיוחד שבו הוקפצו אנשי העירייה לפנות בוקר ולתרגל אירוע של נפילת טיל, ואני שמחה לראות שכולם היו מדויקים במענים, זמינים, נגישים וסיכמנו תרגיל שהתוצאה שלו הייתה טובה מאוד. כולי תקווה שנישאר רק בתירגול ולא נזדקק לכך באמת".

צפו בתמונות מזירת ההתרחשות:

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן