מהנדס חדש בעיריית אור יהודה

מינויו של גינזבורג אושר במועצת העיר. גינזבורג יחליף בתפקיד את אדריכל העיר גל נמרי ששימש בשנה האחרונה כממלא מקום מהנדס העיר.

לאוניד גינזבורג נבחר לתפקיד מהנדס העיר אור יהודה – כך קבעה ועדת המכרזים לעובדים בכירים בעירייה.

מינויו של גינזבורג אושר במועצת העיר. גינזבורג יחליף בתפקיד את אדריכל העיר גל נמרי ששימש בשנה האחרונה כממלא מקום מהנדס העיר.

גינזבורג הוא בעל תואר שני בהנדסה אזרחית בלטביה, שימש במגוון תפקידים במגזר הציבורי, בין השאר כמהנדס העיר יהוד-מונוסון, מהנדס מועצה אזורית חבל מודיעין, מהנדס העיר לוד, מהנדס מועצת עמנואל ובתפקידו האחרון כמ”מ מהנדס מועצת אבן יהודה. בשנים האחרונות גינזבורג גם עבד בשוק הפרטי, בין השאר כמהנדס פרויקטים בחברת א.ס.ע.ד תשתיות.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: “לאוניד גינזבורג מביא עימו הרבה מאוד ניסיון לתפקיד מאתגר מאוד ואין לי ספק שיש לו את הכלים להמשיך יחד עם הנהלת העיר את תנופת הפיתוח של אור יהודה. יש לפתחינו הרבה מאוד אתגרים, ביניהם המשך הקמת השכונות החדשות, המשך פיתוח איזור התעסוקה OPARK ולא פחות חשוב מכל אלו – קידום של כ-20 פרויקטים להתחדשות עירונית שנמצאים בשלבים שונים. אין לי ספק שבעזרת הידע והכישורים של לאוניד נוכל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לגל נמרי, אדריכל העיר, ששימש בשנה האחרונה כמ”מ”.

לאחר בחירתו, ציין גינזבורג: “אני מודה על הבחירה בי לתפקיד מהנדס העיר אור יהודה. בשנים האחרונות אור יהודה עוברת תנופת פיתוח בלתי רגילה ואני שמח על ההזדמנות לקדם ולהוביל את אגף ההנדסה, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ותחום ההתחדשות העירונית שחשוב כל כך להמשך פיתוחה של העיר”.

◼️ לחדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן