מדינת ישראל מתגייסת להציל ילדה בת 7

ילדה בת 7 בסכנת חיים: האמא בשיקום מסמים, האב אלכוהוליסט שרק לאחרונה נהג בשכרות בזמן שהייתה ברכב – ונפצעה, והרווחה מעוניינת להעבירה למשפחת קלט במקום לדודה שנלחמת על חייה ויצאה למימון המונים
ילדה אלימות

זהו סיפורה של ילדה בת 7 מהדרום שעשויה ליפול במהלך חייה ולו רק בגלל שאף אחד לא ידע להושיט לה יד בזמן. מעוניינים לתרום? לחצו כאן

הדודה – הסופרת המוערכת ארי-אל לביא, תושבת מזכרת בתיה, מוכנה לפתוח את ביתה ולטפל בה כבת, בעוד הוריה, האם בשיקום מסמים (אחותה של ארי-אל), האב – אלכוהוליסט שלאחרונה אף נהג בשכרות וגרם לתאונה בה נפצע הילדה, טרם העברתה למשפחת קלט.

בפוסט מרגש שפרסמה לפני זמן קצר ארי-אל היא פונה אל הציבור בבקשה לסיוע במימון המונים – לצורך מאבק משפטי להעברת הילדה אליה.

“בבקשה כל סכום יתקבל בברכה!!” היא כותבת. “הכסף הולך לממן עו”ד דחוף לדיון יום ראשון להציל ילדה שנמצאת במצב חרום ולהביא אותה לידיים מחבקות. היא בת 7, בת לאבא אלכוהוליסט, האימא בשיקום מסמים ויש לה משפחה שמוכנה לקבל אותה! חייבים יצוג משפטי וזה עולה המון כסף! בבקשה עיזרו לי לעזור לה!! לתת לה חיים יותר נורמליים! אף פעם לא ביקשתי למען עצמי. הפעם זה למען המשפחה שלי. זה דחוף ליום ראשון הקרוב!!!”, היא מציינת והכאב נשמע גם מהרשת החברתית.
“למה את עושה כל כך הרבה רעש????” היא שואלת ועונה בפוסט נוסף. “כואב הרעש הזה אה?! לא נעים לקרוא, מעלים את השלווה, גורם לעצבים בגוף. כן, 4 שנים להילחם על חיים של ילדה זה כואב גם בלב וגם בנשמה! מעבר לחיים היפים שבניתי לעצמי, המלחמה היומיומית עם השדים מהעבר שמלווים אותי, הבית המהמם שלי, העבודה המספקת שלי, הילדים הכלה והנכדים המושלמים שלי, הבן זוג שתומך גם כשאני משוגעת.. יש לי את החיים אליהם נולדתי.
“יש לי אחות בשיקום לא פשוט. יש טעויות שעשתה ומי שמשלם אלו הילדים שלה. ולי יש מקום בלב, ויש לי מקום בבית אבל יש חוק ויש סדר ובתוכם בלאגן אחד גדול שלא ברור.. ובכל המערבולת ילדה בת 7 שתאכל סרטים כל החיים ואולי תגמור כמו אימא שלה אם לא יצילו אותה! ואני צריכה עזרה אני לא יכולה לבד לממן עו”ד שבעצם לא מייצג אותי רק את האימא (ולאאאאא אין יצוג מעכשיו לעכשיו דרך המדינה), אני לא צד, אני רק רוצה בטובת הילדה ואני מוכנה לתת בית, אהבה ושמחה!
יום ראשון הדיון. אני אהיה שם בבקשה תתפללו איתי עליה. ומי שיכול שיתרום ולו מעט בשביל זה. מבטיחה שזה רקקקק לטובת הילדה. אתם מכירים אותי! איך 4 שנים בתי המשפט משאירים ילדה עם אבא שיכור? איך 4 שנים אפילו שיש דיווחים על שוטטות, קיוסקים, הזנחה, שיכרות, קטטות, הילדה עוד שם? ואם מישהו היה אונס אותה? או נוגע בה? ואולי זה כבר קרה?
שילשום היא עברה תאונת דרכים קשה כי הוא היה שיכור והיא בכלל לא בכתה כי הוא לא מרשה לה לבכות!!! והיא חיה.. ואני שואלת: אם היא חיה אז אלוהים תן לה לחיות טוב, למה ככה?! למה ההתעללות בנפש שלה?!! הנה הוציאו אותה מהבית. אבל לא לדודה שמחכה לה בזרועות פתוחות ואהבה, לא לדודה שכבר קיבלה אישור לפני 3 שנים להיות אומנה שלה, לא, חס וחלילה.. כי הדודה הזאת לא יודעת לשתוק.
כן אני יודעת שצילומי מסך שלי מתגלגלים, ואני יודעת שאנשים מדברים ויודעים הכל וזאת באמת המטרה!! אני לא רק ארי-אל.. כנראה לא הגעתי לעולם רק כדי לטפל בעור שלכם. לא סתם הייתי ילדה יתומה/ שקופה/ שלא סופרים בכלל. עכשיו על הפרק ילדה בדיוק בגיל שבו אני עברתי את משבר חיי וזה משפיע לי על הנפש, על הגוף, על החיים, על הכללללל!!!
אני לא עשויה מאבן.. אני כותבת את אשר על הלב, כותבת על המקצוע שלי וגם כותבת על השמחות. כרגע חשוב לי להבין איך אני יכולה להביא אותה לבית שלי ושהשופט יבין שאני המקום הטוב בשבילה!!”.

צילום: שאטרסטוק, פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן