מגדל כביסה ומקררים: המותג LG משיק בישראל מוצרים חכמים

המקרר שכבש את השוק בישראל בעיצוב חדש, מגדל הכביסה שהופך את חוויית הכביסה והייבוש לנוחה וקלה ביותר, מדיחי כלים חכמים חדשים עם מקסימום ניקיון משאריות מזון ומחיידקים,מייבשי כביסה חדשניים עם ניקוי עצמי ושילוב אפליקציית LG ThinQ ועוד

חברת LG וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית למוצרי LG בישראל, משיקים מגוון רחב של מוצרי חשמל חדשים, עם דגש על עיצוב, נוחות, פונקציונליות וחדשנות טכנולוגית פורצת דרך. כלל המוצרים החדשים מאפשרים איכות חיים גבוהה, נוחות  ושימוש קל במוצרים.

מקרר ה-InstaView החדש של LG, מגיע עם עיצוב מרהיב הכולל דלתות שטוחות , בר מים וקרח עם נורית ה UV NANO המסננת חיידקים, קירור ייעודי לאזור הדלתות וכמובן פונקציית ה Instaview  עם הדלת שהופכת לשקופה בנקישה. המקרר הינו מקרר ייחודי בשוק הישראלי והפך לאחד הפופולריים בקרב הצרכנים, עם מכלול פונקציות וקדמה טכנולוגית מהמובילות בעולם. 

מגדל הכביסה, ה-WashTower הינו מוצר פורץ דרך בקטגוריית הכביסה והייבוש של LG. המוצר מאחד שתי פונקציות: מכונת כביסה עם בינה מלאכותית – AI DD ומנוע ללא רצועות בהנעה ישירה, קיבולת של 12 ק”ג ומייבש כביסה בעל קיבולת של 10 ק”ג, שאין לו צורך באוורור ועם מנגנון ניקוי עצמי אוטומטי. את שני המוצרים מחבר פאנל חכם אחד משותף הגורם למכונת כביסה והמייבש להסתנכרן ביניהם, כאשר המכונה עומדת לסיים את מחזור הכביסה, המייבש כבר חם, ומחכה לבגדים הרטובים. 

בנוסף, צפויים להגיע דגמים חדשים של מכונות הכביסה בעלות קיבולת גדולה במיוחד של עד 16 ק”ג  עם טכנולוגית  ה- AI DD  של LG– מנוע הפועל בהנעה ישירה ו-6 תנועות תוף המדמות כביסה ידנית לכל סוגי הבדים. הטכנולוגיה מבוססת על בינה מלאכותית והיא יודעת לאבחן את משקל ורכות הבד ומתאימה עבורו את תנועת הכיבוס המיטבית. (נבדק ע”י INTERTEK , הטכנולוגיה זמינה ב-3 תוכניות כותנה, מעורב וטיפול קל) .

כמו כן, LG משיקה בישראל מייבש כביסה בקיבולת של 9 ק”ג העובד בטכנולוגיית משאבת חום חסכונית בחשמל השומרת על איכות הבד לאורך זמן בעת ייבוש. המכונה בעלת תוכנית ייבוש מיוחדת להסרת אלרגנים ועם מנגנון ייחודי לניקוי אוטומטי של המעבה, שאינו דורש תחזוקה שוטפת, מונע הצטברות של אבק מיקרוסקופי ועוזר לשמור על ביצעי ייבוש עקביים, בעל יעילות אנרגטית ועמידות לשנים רבות. 

קטגוריה נוספת שאליה LG נכנסה לאחרונה בישראל היא קטגוריית מדיחי הכלים. חברת LG הציגה מדיחי כלים בעלי טכנולוגיית QuadWash הייחודית ל-LG בעלת 4 זרועות התזה לניקיון יסודי בכל פינה ופונקציית STEAM (בדגמים נבחרים) עם מחולל קיטור מובנה שעוזר לטפל בלכלוך קשה וגם מייבש ומטהר את הכלים מחיידקים. כל המדיחים של LG מבצעים את פעולת ההדחה באופן שקט במיוחד. מדיח הכלים של LG מתחבר לאפליקציה החכמה LG THINQ בסמארטפון ומאפשר עולם חדש של קישוריות עם מוצרי החשמל הביתיים, בחירת תוכניות הדחת כלים ועוד.

המיקרוגלים החדשים של LG מגיעים עם טכנולוגיית החימום האחיד Smart Inverter התורמת לחימום אחיד של המזון כולו, מבלי להשאיר חלקי מזון שלא חוממו. המיקרוגלים מגיעים בשלושה צבעים: שחור, לבן, ואפור. כחלק ממגוון המיקרוגלים קיימים גם שני דגמי מיקרוגל בעלי קיבולת של 42 ליטר המאפשרים חימום מזון בכלים גדולים וכוללים גם פונקציית גריל. המיקרוגלים החדשים של LG כוללים מגוון תוכניות בישול המאפשרות להכין בקלות ובמהירות מבחר רחב של מנות. 

מגוון מוצרי החשמל החדשים של LG מתחברים לאפליקציה החכמה LG ThinQ המאפשרת חיבור מהיר ונוח באמצעות הסמארטפון ובעזרת ה-WIFI ובכך מעניקה מגוון פתרונות ייחודיים שהופכים את החיים לקלים ונוחים יותר. לדוגמה: בעת חיבור האפליקציה למכונת הכביסה ולמדיח, ניתן להוריד מחזורי הדחה וכביסה חדשים, בנוסף כאשר מכונת הכביסה מתחברת לאפליקציה, ניתן לקבוע כי היא תשלח התראה על סיום מחזור הכביסה. 

לדברי האנגסיק יון, מנהל מוצר תחום המוצרים הלבנים ב-LG ישראל: “אנו גאים להשיק את מוצרי החשמל החדשים של LG, ולהציג ללקוחות שלנו בישראל את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר שהחברה מייצרת. חברת LG היא מהמובילות  בעולם בכלל ובמכירת מוצרי חשמל לבנים בפרט, וזה כולל בין היתר מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים ועוד. החזון העתידי של LG שם דגש על פתרונות חכמים לבית תחת המוטו – SMART LIFE SOLUTIONS. חברת LG רוצה להקל על חיי המשתמשים של המוצרים שלה, והיא מיישמת חזון זה כבר שנים, תחילה באמצעות מכונת הכביסה בעלת טכנולוגיית ה-AIDD, ומוצרים חדשניים ויחודיים כמו מגדל הכביסה ה-WashTower ומקרר ה- INSTAVIEW היחודיים ל-“LG. 

לדברי טל יופה, מנהל מותג LG בברימאג: “אנחנו גאים להיות השותפים של LG בישראל כיבואן הרשמי במשך 23 השנים האחרונות, ושמחים להשיק יחד איתם את קו המוצרים החדש והמהפכני.  מוצרי החשמל של LG אהובים מאוד בקרב הישראלים ונמצאים במשקי בית רבים בישראל. אני בטוח שבזכות טכנולוגיה פורצת הדרך, לצד נוחות השימוש, גם קו המוצרים החדש של החברה יכבוש את לב הצרכנים הישראליים ויהפוך את חייהם לקלים, פשוטים ונוחים יותר מדי כל יום מחדש”.

את כלל המוצרים החדשים ניתן להשיג באתרי הסחר ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ LG

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן